Необхідні документи

До заяви про присвоєння адреси об’єкту будівництва, об’єкту нерухомого майна додаються:
  • заява про присвоєння адреси щодо об’єкта будівництва або закінченого будівництвом об’єкта із зазначенням прізвища, імені, по батькові заявника та реєстраційного номера облікової картки платника податків (за наявності) — для фізичної особи або найменування та ідентифікаційного коду юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України — для юридичної особи, відомостей про ідентифікатор закінченого будівництвом об’єкта (для об’єктів, яким присвоєно ідентифікатор до подання заяви)
  • копія документа, що посвідчує право власності або користування земельною ділянкою, на якій споруджується (споруджено) об’єкт (крім випадків, встановлених Кабінетом Міністрів України в Порядку присвоєння адрес) — у разі, якщо право власності або користування земельною ділянкою не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно
  • генеральний план об’єкта будівництва (у разі спорудження об’єкта на підставі проектної документації на будівництво) — у разі подання заяви про присвоєння адреси щодо об’єкта будівництва
  • копія документа, що дає право на виконання будівельних робіт, — у разі подання заяви про присвоєння адреси щодо об’єкта будівництва (якщо відомості про такий документ не внесено до електронної системи)
  • копія документа, що засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта, — у разі подання заяви про присвоєння адреси щодо закінченого будівництвом об’єкта (якщо відомості про такий документ не внесено до електронної системи);
  • копія документа, що посвідчує особу заявника, — у разі подання документів поштовим відправленням
  • копія документа, що засвідчує повноваження представника, — у разі подання документів представником поштовим відправленням або в електронній формі

Копії документів, що подаються для присвоєння адреси, засвідчуються замовником (його представником).


Для зміни адреси щодо закінченого будівництвом об’єкта у разі його об’єднання, поділу або виділення частки (крім квартири, житлового або нежитлового приміщення тощо) подаються такі документи:
  • заява власника (співвласників) закінченого будівництвом об’єкта про зміну адреси із зазначенням прізвища, імені, по батькові власника (співвласників) та реєстраційного номера облікової картки платника податків (за наявності) — для фізичної особи або найменування та ідентифікаційного коду юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України — для юридичної особи, відомостей про адресу, ідентифікатор закінченого будівництвом об’єкта (для об’єктів, яким присвоєно ідентифікатор до подання заяви), реєстраційного номера об’єкта нерухомого майна в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно (у разі якщо право власності на об’єкт зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно)
  • документ, що посвідчує право власності на об’єкт нерухомого майна до його об’єднання, поділу або виділення частки, — у разі, якщо право власності на об’єкт не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно
  • копія договору про поділ спільного майна, договір про виділ у натурі частки із спільного майна або відповідне рішення суду — у разі, якщо об’єкт перебуває у спільній власності
  • документ, що засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта (крім випадків, якщо об’єкт нерухомого майна створюється шляхом поділу, об’єднання або виділення без проведення будівельних робіт, що відповідно до законодавства потребують отримання дозволу на їх проведення), — у разі, якщо відомості про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта не внесено до Реєстру будівельної діяльності
  • технічний паспорт на новостворений об’єкт нерухомого майна — у разі, якщо технічний паспорт створений без використання Реєстру будівельної діяльності
  • копія документа, що посвідчує особу заявника, — у разі подання документів поштовим відправленням
  • копія документа, що засвідчує повноваження представника, — у разі подання документів представником поштовим відправленням або в електронній формі

Копії документів, що подаються для зміни адреси об’єкта нерухомого майна, засвідчуються заявником (його представником)

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Підставами для відмови у присвоєнні адреси об’єкту будівництва, об’єкту нерухомого майна є:
  • подання неповного пакета документів
  • виявлення неповних або недостовірних відомостей у поданих документах, що підтверджено документально
  • подання заяви особою, яка не є замовником, або його представником — у разі подання заяви щодо присвоєння, коригування адреси щодо об’єкта будівництва
  • подання заяви до органу з присвоєння адреси, який не має повноважень приймати рішення про присвоєння, коригування адреси на відповідній території

Підставами для відмови у зміні адреси щодо закінченого будівництвом об’єкта за заявою власника (співвласника) закінченого будівництвом об’єкта (його представника) про зміну адреси є:
  • подання неповного пакета документів
  • виявлення неповних або недостовірних відомостей у поданих документах, що підтверджено документально
  • подання заяви особою, яка не є власником (співвласником) об’єкта нерухомого майна, щодо якого подано заяву про зміну адреси, або його (їх) представником
  • подання заяви до органу з присвоєння адреси, який не має повноважень приймати рішення про присвоєння адреси на відповідній території

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

5 робочих днів

Необхідні документи

  • Заява у довільній формі про можливість розміщення тимчасової споруди замовника, до якої  додаються:
  • графічні матеріали із зазначенням бажаного місця розташування тимчасової споруди, виконані замовником у довільній формі на топографо – геодезичній основі М 1:500 кресленнями контурів ТС з прив’язкою до місцевості
  • реквізити замовника (найменування/ прізвище, ім’я та по батькові (за наявності)/, місцезнаходження ТС/ контактна інформація) та напрям підприємницької діяльності

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  • подання неповного пакета документів, визначених  пунктом 3
  • подання недостовірних відомостей, зазначених у пункті 3

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

13 робочих днів

Необхідні документи

  • Видача паспорта прив’язки:
        • заява замовника , суб’єкта господарювання
        • схема розміщення тимчасової споруди
        • ескізи фасадів ТС у кольорі М 1: 50 (для стаціонарних ТС), які виготовляє суб’єкт господарювання, який має у своєму складі архітектора, що має кваліфікаційний сертифікат, або архітектор, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат
        • технічні умови щодо інженерного забезпечення (за наявності), отримані замовником у балансоутримувача відповідних інженерних мереж
  • Продовження терміну дії паспорта прив’язки:
        • Заява замовника, суб’єкта господарювання, до якої додається паспорт прив’язки (примірник замовника, оригінал)
  • Внесення змін в паспорт прив’язки:
        • заява замовника щодо внесення змін до паспорта прив’язки у частині ескізів фасадів
        • паспорт прив’язки (примірник замовника, оригінал)
        • ескізи фасадів ТС у кольорі М 1: 50 (для стаціонарних ТС), які виготовляє суб’єкт господарювання, який має у своєму складі архітектора, що має кваліфікаційний сертифікат, або архітектор, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат
  • Переоформлення паспорта прив’язки:
        • заява, до якої додається паспорт прив’язки (примірник замовника, оригінал)

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  • подання неповного пакета документів, визначених  пунктом 3
  • подання недостовірних відомостей, зазначених у пункті 3

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

10 робочих днів

Необхідні документи

Видача паспорта прив’язки:
        • заява замовника, суб’єкта господарювання
        • схема розміщення тимчасової споруди
        • технічні умови щодо інженерного забезпечення (за наявності), отримані замовником у балансоутримувача відповідних інженерних мереж.

Продовження терміну дії паспорта прив’язки:
        • Заява замовника, суб’єкта господарювання, до якої додається паспорт прив’язки (примірник замовника, оригінал).

Переоформлення паспорта прив’язки:
        • Заява, до якої додається паспорт прив’язки (примірник замовника, оригінал).

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  • подання неповного пакета документів, визначених  пунктом 3
  • подання недостовірних відомостей, зазначених у пункті 3

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

10 робочих днів

Необхідні документи

Заява встановленого зразка (відповідно до Додатку 1 до Типових правил розміщення зовнішньої реклами затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2003 р. №2067)  суб’єкта підприємницької діяльності, підприємства, організації або фізичної особи (в разі переоформлення також  субєкта підприємницької діяльності, підприємства, організації або фізичної особи, який набув права власності на рекламний засіб або орендував його), до якої додаються:

        • фотокартка або комп’ютерний макет місця (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів), на якому планується  розташування  рекламного засобу
        • ескіз рекламного засобу з конструктивним рішенням
        • оригінал дозволу на розміщення зовнішньої реклами (в разі переоформлення)

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  • неподання повного пакета документів, визначених пунктом 3
  • виявлення в документах, поданих суб’єктом господарювання, недостовірних відомостей
  • ненадання органами, зазначеними в абзацах першому — п’ятому п.16 Постанови Кабінету Міністрів України від 23.12.2003 № 2067 «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами», згоди на розміщення зовнішньої реклами;
  • перелік обмежень та заборон щодо розміщення зовнішньої реклами, встановлений пунктами 34-37 Постанови Кабінету Міністрів України від 23.12.2003 № 2067 «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

До 10 днів

Необхідні документи

  • заява у довільній формі субєкта підприємницької діяльності, підприємства, організації або фізичної особи
  • оригінал дозволу на розміщення зовнішньої реклами

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  • неподання повного пакета документів, визначених пунктом 3
  • виявлення в документах, поданих суб’єктом господарювання, недостовірних відомостей

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

До 10 днів

Необхідні документи

  • заява замовника (із зазначенням кадастрового номера земельної ділянки) 
  • копія документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, або копія договору суперфіцію — у разі, якщо речове право на земельну ділянку не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно
  • копія документа, що посвідчує право власності на об’єкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці — у разі, якщо право власності на об’єкт нерухомого майна не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, або згода його власника, засвідчена в установленому законодавством порядку (у разі здійснення реконструкції або реставрації)
  • викопіювання з топографо-геодезичного плану М 1:2000

Інформацію про речове право на земельну ділянку, право власності на об’єкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці, відомості з Державного земельного кадастру уповноважені органи містобудування та архітектури отримують відповідно до частини восьмої статті 9 Закону України «Про адміністративні послуги»

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  • неподання визначених частиною третьою цієї статті документів, необхідних для прийняття рішення про надання містобудівних умов та обмежень
  • виявлення недостовірних відомостей у документах, що посвідчують право власності чи користування земельною ділянкою, або у документах, що посвідчують право власності на об’єкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці
  • невідповідність намірів забудови вимогам містобудівної документації на місцевому рівні

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

10 днів

Необхідні документи

  • заява на видачу будівельного паспорта встановленого зразка (відповідно до додатку 1 Порядку видачі будівельного паспорта забудови земельної ділянки, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 05.07.2011  №103)
  • засвідчена в установленому порядку копія документа, що засвідчує право власності або користування земельною ділянкою, або договір суперфіцію, або заповіту, у разі якщо речове право на земельну ділянку не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно
  • засвідчена в установленому порядку копія документа, що посвідчує право власності на об’єкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці, у разі якщо право власності на об’єкт нерухомого майна не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно (у разі здійснення реконструкції, капітального ремонту)
  • схема намірів забудови (місце розташування будівель та споруд на земельній ділянці, відстані до меж сусідніх земельних ділянок та розташованих на них об’єктів, інженерних мереж і споруд, фасади та плани поверхів об’єктів із зазначенням габаритних розмірів, перелік систем інженерного забезпечення, у тому числі автономного, що плануються до застосування, тощо), за формою, наведеною у додатку 2 до Порядку видачі будівельного паспорта забудови земельної ділянки
  • проектна документація (за наявності)
  • засвідчена в установленому порядку згода співвласника (співвласників) земельної ділянки на забудову (у разі розміщення нових об’єктів) (за умови перебування у спільній власності)
  • засвідчена в установленому порядку згода співвласника (співвласників) об’єкта нерухомого майна, розташованого на земельній ділянці (у разі здійснення реконструкції, капітального ремонту) (за умови перебування у спільній власності)
  • інформація про наявність у межах земельної ділянки режимоутворюючих об’єктів культурної спадщини та обмеження у використанні земельної ділянки у разі здійснення нового будівництва об’єкта (за наявності)
  • Заява на внесення змін до будівельного паспорта встановленого зразка (відповідно до додатку 1 Порядку видачі будівельного паспорта забудови земельної ділянки, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 05.07.2011  №103)
  • примірник будівельного паспорта замовника, якщо такий паспорт надавався до 01 вересня 2020 року
  • схема намірів забудови земельної ділянки (місце розташування будівель та споруд на земельній ділянці, фасади та плани поверхів нових об’єктів із зазначенням габаритних розмірів тощо), наведена у додатку 2 до Порядку видачі будівельного паспорта забудови земельної ділянки
  • засвідчена в установленому порядку згода співвласника (співвласників) земельної ділянки на забудову (у разі здійснення нового будівництва об’єкта) (за умови перебування у спільній власності)
  • засвідчена в установленому порядку згода співвласника (співвласників) об’єкта нерухомого майна, розташованого на земельній ділянці (у разі здійснення реконструкції, капітального ремонту) (за умови перебування у спільній власності)
  • інформація про наявність у межах земельної ділянки режимоутворюючих об’єктів культурної спадщини та обмеження у використанні земельної ділянки у разі здійснення нового будівництва об’єкта (за наявності)

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  • неподання повного пакета документів, визначених пунктом 3
  • невідповідність намірів забудови земельної ділянки вимогам містобудівної документації на місцевому рівні, будівельним нормам і правилам
  •  подання замовником заяви в довільній формі про відмову від отримання будівельного паспорта

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

До 10 днів

Необхідні документи

  • Заява довільної форми від фізичної або юридичної особи
  • копія документу, що підтверджує право власності або договору найму (оренди) приміщення
  • копія поповерхових планів, завірених в установленому порядку;
  • проект переобладнання або перепланування жилих  будинків, жилих і нежилих у жилих будинках приміщень,  погоджений в установленому порядку
  • згода власників, співвласників (наймачів) або уповноважених ними осіб на переобладнання та  перепланування приміщень, що перебувають у їх спільній власності

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  • подання неповного пакета документів, визначених п. 3
  • подання недостовірних відомостей, зазначених у пункті 3
  • переобладнання або перепланування, що планується може призвести до порушення конструктивних елементів або засобів протипожежного  захисту, погіршення технічного стану жилого будинку в цілому та порушення прав інших споживачів

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

До 30 днів

Необхідні документи

  • Заява за формою
  • копія документу, що підтверджує право власності на дачний чи садовий будинок, засвідчена в установленому порядку (крім випадку, коли право власності на такий будинок зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно)
  • письмова згода співвласників (за наявності) на переведення такого будинку в жилий
  • звіт про проведення технічного огляду дачного чи садового будинку з висновком про його відповідність державним будівельним нормам, підписаний  виконавцем окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, створений  виключно з використанням Реєстру будівельної діяльності у формі електронного документа з присвоєнням реєстраційного номера

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  • неподання зазначених в п 3 документів
  • виявлення в поданих документах недостовірних відомостей
  • встановлення відсутності у дачному чи садовому будинку діючої протягом року системи опалення для забезпечення експлуатації будинку та/або її невідповідність державним будівельним нормам, що встановлюють вимоги до опалення
  • встановлення наявності у дачному чи садовому будинку деформацій, що можуть призвести до втрати несучої здатності конструкцій та руйнування будинку, за оцінкою механічного опору та стійкості несучих конструкцій

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

Протягом місяця з дня надходження

Необхідні документи

Повідомлення про початок виконання підготовчих робіт  (додаток №1 постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання забезпечення функціонування Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва» від 23.06.2021р.  № 681)

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

відсутні

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

5 робочих днів

Необхідні документи

Повідомлення про внесення змін до повідомлення про початок виконання підготовчих робіт (Додаток №1 постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання забезпечення функціонування Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва» від 23.06.2021р.  № 681)

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

відсутні

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

5 робочих днів

Необхідні документи

Повідомлення про початок виконання будівельних робіт (додаток № 2 та № 21 Постанови КМУ «Деякі питання забезпечення функціонування Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва» від 23.06.2021р.  № 681)

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

відсутні

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

5 робочих днів

Необхідні документи

Повідомлення про внесення змін до повідомлення про початок виконання будівельних робіт (додаток №2 та № 21 Постанови КМУ «Деякі питання забезпечення функціонування Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва» від 23.06.2021р.  № 681)

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

відсутні

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

5 робочих днів

Необхідні документи

Декларації про готовність об’єкта до експлуатації (додаток № 2, додаток № 3, додаток № 5 Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання забезпечення функціонування Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва» від 23.06.2021р.  № 681)

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

У разі оформлення декларації з порушенням установлених вимог орган державного архітектурно-будівельного контролю повертає її замовнику (його уповноваженій особі) з письмовим обґрунтуванням причин повернення у строк, передбачений для її реєстрації

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

5 робочих днів

Необхідні документи

Декларація (зі змінами) про готовність об’єкта до експлуатації (додаток № 2, додаток № 3, додаток № 5 Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання забезпечення функціонування Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва» від 23.06.2021р.  № 681)

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

У разі оформлення декларації з порушенням установлених вимог орган державного архітектурно-будівельного контролю повертає її замовнику (його уповноваженій особі) з письмовим обґрунтуванням причин повернення у строк, передбачений для її реєстрації

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

10 робочих днів

Необхідні документи

  • Заява у вигляді заповненої декларації за формою, наведеною в додатку до Наказу Міністерства розвитку громад та територій від 03.07.2018р. № 158
  • копія документа, що засвідчує право власності чи користування земельною ділянкою відповідного цільового призначення, на якій розміщено об’єкт;
  • копія технічного паспорта, складеного до 01 грудня 2021 року, відомості про який внесені виконавцем до Реєстру будівельної діяльності.

У разі подання замовником заяви через електронний кабінет документи, зазначені в абзацах другому та третьому пункту 2 розділу III Порядку наказу Міністерства розвитку громад та територій від 03.07.2018р. № 158 , не додаються. Відомості про такі документи зазначаються замовником у декларації під час її заповнення в електронній формі.

У разі надсилання замовником документів рекомендованим листом копії зазначених документів повинні бути засвідчені в установленому законодавством порядку.

Технічні паспорти, складені до набрання чинності цим Порядком, щодо індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею до 300 квадратних метрів включно, а також господарських (присадибних) будівель і споруд загальною площею до 100 квадратних метрів включно подаються за умови внесення відомостей про можливість або неможливість надійної та безпечної експлуатації індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею до 300 квадратних метрів включно, а також господарських (присадибних) будівель і споруд загальною площею до 100 квадратних метрів до Реєстру будівельної діяльності.

Декларацію підписують також співвласники земельної ділянки та/або зазначеного об’єкта (у разі їх наявності)

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Подання чи оформлення декларації та поданих документів з порушенням установлених вимог, у тому числі у разі виявлення невідповідності поданих документів вимогам законодавства, недостовірних відомостей у поданих документах

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

10 робочих днів