Необхідні документи

      • заява про отримання подання про можливість призначення опікуном або піклувальником повнолітньої недієздатної особи або особи, цивільна дієздатність якої обмежена (далі-подання)
      • копія рішення/ухвала суду (рішення про визнання потенційного підопічного недієздатною особою або про обмеження його цивільної дієздатності (за наявності у потенційного підопічного такого правового статусу))
      • ухвала суду про відкриття провадження у справі, якщо судом розглядається справа про визначення фізичної особи недієздатною, встановлення над нею опіки та призначення їй опікуна/призначення опікуна особі, визнаній недієздатною, чи про обмеження цивільної дієздатності фізичної особи, встановлення над нею піклування та призначення їй піклувальника/ призначення піклувальника особі, обмеженій у цивільній дієздатності
      • копії паспортів потенційного опікуна/ піклувальника і підопічного (при собі мати оригінал)
      • копії документів що підтверджують родинні стосунки потенційного опікуна/ піклувальника та підопічного (за наявності родинних відносин при собі мати оригінали)
      • витяг  про зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб (потенційного опікуна/піклувальника та підопічного)
      • акти  обстеження житлових умов потенційного опікуна/піклувальника та підопічного (якщо місце їх проживання за однією адресою складається один акт обстеження)
      • медичний висновок ЛКК про стан здоров’я кандидата в опікуни/піклувальника ( чи може бути за станом здоров’я опікуном/піклувальником/
      • довідка про відсутність судимості потенційного опікуна/ піклувальника
      • довідка про дохід з місця роботи потенційного опікуна/ піклувальника за останні 6 міс. або декларація про доходи за останній рік, для пенсіонерів – копія пенсійного посвідчення, для непрацюючих – довідка з центру зайнятості
      • заяви повнолітніх членів сім’ї, які проживають разом із потенційним опікуном/ піклувальником про надання згоди на призначення його опікуном/піклувальником
      • копії правовстановлюючого документа, що підтверджує право власності підопічного на майно (у разі наявності майна) (при собі мати оригінал)
      • копія довідки МСЕК про групу інвалідності особи, яка потребує опіки/піклування;
      • довідка із закладу охорони здоров’я (якщо підопічний перебуває на лікуванні)

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  • подання неповного пакету документів
  • невідповідність поданих документів вимогам чинного законодавства
  • подання недостовірних даних

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

Розгляд документів та видача подання проводиться протягом 30 днів з дня подання повного пакету документів (строк може бути продовжено для розгляду питання на засіданні опікунської ради при органі опіки та піклування)

Необхідні документи

      • заява опікуна недієздатної особи про отримання дозволу опікуну на вчинення правочинів щодо видання письмових зобов’язань від імені підопічного (далі-дозвіл);  
      • копія  рішення  суду  про  визнання  особи недієздатною/про визнання особи недієздатною та призначення їй опікуна(при собі мати оригінал);
      • копія рішення суду про призначення особи опікуном  (опікунами) особи, визнаної судом недієздатною (до 22.03.2005 – рішення органу опіки та піклування) (при собі мати оригінал);
      • згода на вчинення правочину від інших опікунів (у разі наявності у недієздатної особи декількох призначених опікунів);
      • копія паспорта недієздатної особи (при собі мати оригінал);
      • копія паспорта опікуна недієздатної особи (при собі мати оригінал);
      • копія посвідчення  опікуна (при собі мати оригінал);
      • копія правовстановлюючого документа, що підтверджує право власності на майно (квартиру, будинок, земельну ділянку тощо), яке відчужується та/ або придбавається (при собі мати оригінал);
      • довідка органу державної реєстрації про підтвердження права власності на майно, яке відчужується та/ або придбавається;
      • документ про оціночну вартість майна, власником якого є недієздатна особа;
      • копія технічного паспорта на майно, яке відчужується/ та/або придбавається (при собі мати оригінал);   
      • витяг про місце реєстрації недієздатної особи та зареєстрованих у житловому приміщення /будинку осіб;

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  • подання неповного пакету документів;
  • невідповідність поданих документів вимогам чинного законодавства;
  • подання недостовірних даних

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

Розгляд документів та видача подання проводиться протягом 30 днів з дня подання повного пакету документів (строк може бути продовжено для розгляду питання на засіданні опікунської ради при органі опіки та піклування)

Необхідні документи

        • заява опікуна недієздатної особи про отримання дозволу опікуну на вчинення правочинів щодо відмови від майнових прав підопічного (далі- дозвіл)
        • копія  рішення  суду  про  визнання  особи недієздатною/про визнання особи недієздатною та призначення їй опікуна (при собі мати оригінал)
        • копія рішення суду про призначення особи опікуном  (опікунами) особи, визнаної судом недієздатною (до 22.03.2005 – рішення органу опіки та піклування) (при собі мати оригінал)
        • згода на вчинення правочину від інших опікунів (у разі наявності у недієздатної особи декількох призначених опікунів)
        • копія паспорта недієздатної особи (при собі мати оригінал)
        • копія паспорта опікуна недієздатної особи (при собі мати оригінал)
        • копія посвідчення  опікуна (при собі мати оригінал)
        • копія правовстановлюючого документа, що підтверджує право власності на майно (квартиру, будинок, земельну ділянку тощо), яке відчужується та/ або придбавається (при собі мати оригінал)
        • довідка органу державної реєстрації про підтвердження права власності на майно, яке відчужується та/ або придбавається
        • документ про оціночну вартість майна, власником якого є недієздатна особа
        • копія технічного паспорта на майно, яке відчужується/ та/або придбавається (при собі мати оригінал)
        • витяг про місце реєстрації недієздатної особи

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  • подання неповного пакету документів
  • невідповідність поданих документів вимогам чинного законодавства
  • подання недостовірних даних

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

Розгляд документів та видача подання проводиться протягом 30 днів з дня подання повного пакету документів (строк може бути продовжено для розгляду питання на засіданні опікунської ради при органі опіки та піклування)

Необхідні документи

      • заява опікуна недієздатної особи про отримання дозволу опікуну на вчинення правочинів щодо укладення договорів, які підлягають нотаріальному посвідченню та (або) державній реєстрації в тому числі договорів щодо поділу або обміну житлового будинку, квартири (далі –дозвіл)
      • копія  рішення  суду  про  визнання  особи недієздатною/про визнання особи недієздатною та призначення їй опікуна (при собі мати оригінал)
      • копія рішення суду про призначення особи опікуном  (опікунами) особи, визнаної судом недієздатною (до 22.03.2005 – рішення органу опіки та піклування) (при собі мати оригінал)
      • згода на вчинення правочину від інших опікунів (у разі наявності у недієздатної особи декількох призначених опікунів)
      • копія паспорта недієздатної особи (при собі мати оригінал)
      • копія паспорта опікуна недієздатної особи (при собі мати оригінал)
      • копія посвідчення  опікуна (при собі мати оригінал)
      • копія правовстановлюючого документа, що підтверджує право власності на майно (квартиру, будинок, земельну ділянку тощо), яке відчужується та/ або придбавається (при собі мати оригінал)
      • довідка органу державної реєстрації про підтвердження права власності на майно, яке відчужується та/ або придбавається
      • документ про оціночну вартість майна, власником якого є недієздатна особа
      • копія технічного паспорта на майно, яке відчужується та/ або придбавається (при собі мати оригінал)
      • витяг про місце реєстрації недієздатної особи

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  • подання неповного пакету документів;
  • невідповідність поданих документів вимогам чинного законодавства;
  • подання недостовірних даних

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

Розгляд документів та видача подання проводиться протягом 30 днів з дня подання повного пакету документів (строк може бути продовжено для розгляду питання на засіданні опікунської ради при органі опіки та піклування)

Необхідні документи

      • заява опікуна
      • копія паспорта особи, яка визнана недієздатною (при собі мати оригінал)
      • копія паспорта опікуна (при собі мати оригінал)
      • копія посвідчення опікуна (при собі мати оригінал)
      • медичний висновок на направлення в психоневрологічний будинок – інтернат
      • оригінали та копії документів, які підтверджують право власності недієздатного на майно (в разі наявності)

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  • подання неповного пакету документів;
  • невідповідність поданих документів вимогам чинного законодавства;
  • подання недостовірних даних

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

Розгляд документів та видача подання проводиться протягом 30 днів з дня подання повного пакету документів (строк може бути продовжено для розгляду питання на засіданні опікунської ради при органі опіки та піклування)

Необхідні документи

        • заява опікуна або піклувальника
        • копія рішення суду про визнання особи недієздатною, обмежено дієздатною (при собі мати оригінал)

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  • подання неповного пакету документів;
  • невідповідність поданих документів вимогам чинного законодавства;
  • подання недостовірних даних

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

Протягом 30 днів з дня подання повного пакету документів

Необхідні документи

      • заява опікуна
      •  копія паспорта опікуна (при собі мати оригінал)
      • витяг про місце реєстрації недієздатної особи (чи довідка про склад сім’ї)
      • копія рішення суду про визначення особи недієздатною (при собі мати оригінал)

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  • подання неповного пакету документів;
  • невідповідність поданих документів вимогам чинного законодавства;
  • подання недостовірних даних

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

Розгляд документів та видача подання проводиться протягом 30 днів з дня подання повного пакету документів (строк може бути продовжено для розгляду питання на засіданні опікунської ради при органі опіки та піклування)

Необхідні документи

  • заява громадянина, який  має бажання стати помічником над фізичною дієздатною особою, яка за станом здоров’я не може самостійно здійснювати свої права та виконувати обов’язки
  • заява від фізичної дієздатної особи , яка за станом здоров’я не може самостійно здійснювати свої права та виконувати обов’язки щодо обрання собі помічника; 
  • копія паспорта особи, яка за станом здоров’я не може самостійно здійснювати свої права та  виконувати обов’язки (при собі мати оригінал)
  • копія паспорта кандидата на помічника (при собі мати оригінал)
  • витяг  про місце  реєстрації кандидата на помічника
  • витяг про місце реєстрації особи, яка потребує догляду
  • характеристика кандидата на помічника
  • медичний висновок ЛКК про стан здоров’я  фізичної особи, яка бажає бути помічником над фізичною дієздатною особою
  • медичний висновок ЛКК про стан здоров’я  фізичної дієздатної особи, яка за станом здоров’я не може самостійно здійснювати свої права та виконувати обов’язки
  • копія довідки МСЕК про групу інвалідності особи ( в разі наявності) (при собі мати оригінал)

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  • подання неповного пакету документів;
  • невідповідність поданих документів вимогам чинного законодавства;
  • подання недостовірних даних

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

Протягом 30 днів з дня подання повного пакету документів

Необхідні документи

  • заява піклувальника про видачу йому дозволу на надання згоди особі, дієздатність якої обмежена, на вчинення правочинів щодо видання письмових зобов’язань від імені підопічного (далі- дозвіл)
  • оригінали та копії: паспортів піклувальника, підопічної особи (при собі мати оригінал)
  • копія довідки МСЕК про встановлення інвалідності  за наявності інвалідності (при собі мати оригінал)
  • копія рішення суду про визнання особи обмежено дієздатною (при собі мати оригінал)
  • копія рішення суду, виконавчого комітету районної ради чи адміністрації району про призначення особи піклувальником (при собі мати оригінал)
  • копії документів, які підтверджують майнові права  обмежено дієздатної особи (при собі мати оригінал)
  • копія посвідчення  опікуна (при собі мати оригінал)
  • довідка органу державної реєстрації про підтвердження права власності на майно, яке відчужується та/ або придбавається
  • документ про оціночну вартість майна, власником якого є недієздатна особа;
  • витяг про місце реєстрації недієздатної особи та зареєстрованих у житловому приміщення /будинку осіб

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  • подання неповного пакету документів;
  • невідповідність поданих документів вимогам чинного законодавства;
  • подання недостовірних даних

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

Розгляд документів та видача подання проводиться протягом 30 днів з дня подання повного пакету документів (строк може бути продовжено для розгляду питання на засіданні опікунської ради при органі опіки та піклування)

Необхідні документи

      • заява про отримання подання про можливість призначення опікуном або піклувальником повнолітньої недієздатної особи або особи, цивільна дієздатність якої обмежена (далі-подання)
      • копія рішення/ухвала суду (рішення про визнання потенційного підопічного недієздатною особою або про обмеження його цивільної дієздатності (за наявності у потенційного підопічного такого правового статусу))
      • ухвала суду про відкриття провадження у справі, якщо судом розглядається справа про визначення фізичної особи недієздатною, встановлення над нею опіки та призначення їй опікуна/призначення опікуна особі, визнаній недієздатною, чи про обмеження цивільної дієздатності фізичної особи, встановлення над нею піклування та призначення їй піклувальника/ призначення піклувальника особі, обмеженій у цивільній дієздатності
      • копії паспортів потенційного опікуна/ піклувальника і підопічного (при собі мати оригінал)
      • копії документів що підтверджують родинні стосунки потенційного опікуна/ піклувальника та підопічного (за наявності родинних відносин при собі мати оригінали)
      • витяг  про зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб (потенційного опікуна/піклувальника та підопічного);
      • акти  обстеження житлових умов потенційного опікуна/піклувальника та підопічного (якщо місце їх проживання за однією адресою складається один акт обстеження)
      • медичний висновок ЛКК про стан здоров’я кандидата в опікуни/піклувальника ( чи може бути за станом здоров’я опікуном/піклувальником/
      • довідка про відсутність судимості потенційного опікуна/ піклувальника
      • довідка про дохід з місця роботи потенційного опікуна/ піклувальника за останні 6 міс. або декларація про доходи за останній рік, для пенсіонерів – копія пенсійного посвідчення, для непрацюючих – довідка з центру зайнятості
      • заяви повнолітніх членів сім’ї, які проживають разом із потенційним опікуном/ піклувальником про надання згоди на призначення його опікуном/піклувальником
      • копії правовстановлюючого документа, що підтверджує право власності підопічного на майно (у разі наявності майна) (при собі мати оригінал)
      • копія довідки МСЕК про групу інвалідності особи, яка потребує опіки/піклування
      • довідка із закладу охорони здоров’я (якщо підопічний перебуває на лікуванні)

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  • подання неповного пакету документів;
  • невідповідність поданих документів вимогам чинного законодавства;
  • подання недостовірних даних

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

Розгляд документів та видача подання проводиться протягом 30 днів з дня подання повного пакету документів (строк може бути продовжено для розгляду питання на засіданні опікунської ради при органі опіки та піклування)

Необхідні документи

      • заява про отримання піклувальником дозволу для надання згоди особі, дієздатність якої обмежена, на вчинення правочинів щодо укладання договорів, які підлягають нотаріальному посвідченню та (або) державній реєстрації, в тому числі щодо поділу або обміну житлового будинку, квартири (далі – дозвіл)
      • копія рішення суду про обмеження цивільної дієздатності особи (при собі мати оригінал)
      • копія рішення суду про призначення особи піклувальником (піклувальниками) (до 22.03.2005 – рішення органу опіки та піклування) (при собі мати оригінал)
      • згода на отримання дозволу на надання підопічній особі, цивільна дієздатність якої обмежена, згоди на вчинення правочину від інших піклувальників (у разі наявності у особи, цивільна дієздатність якої обмежена, декількох призначених піклувальників);
      • копія паспорта особи, цивільна дієздатність якої обмежена (при собі мати оригінал)
      • копія паспорта піклувальника (при собі мати оригінал)
      • копія правовстановлюючого документа, що підтверджує право власності на майно, яке відчужується та / або придбавається (при собі мати оригінал)
      • довідка органу державної реєстрації про підтвердження права власності на майно, яке відчужується та / або придбавається;
      • копія технічного паспорту на майно, яке відчужується
        та / або придбавається (при собі мати оригінал)
      • витяг про місце реєстрації особи, цивільна дієздатність якої обмежена
      • документ про оціночну вартість майна, власником якого є особа, цивільна дієздатність якої обмежена

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  • подання неповного пакету документів;
  • невідповідність поданих документів вимогам чинного законодавства;
  • подання недостовірних даних

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

Розгляд документів та видача подання проводиться протягом 30 днів з дня подання повного пакету документів (строк може бути продовжено для розгляду питання на засіданні опікунської ради при органі опіки та піклування)

Необхідні документи

      • заява про отримання піклувальником дозволу для надання згоди особі, дієздатність якої обмежена, на вчинення правочинів щодо відмови від майнових прав підопічного (далі – дозвіл)
      • копія рішення суду про обмеження цивільної дієздатності особи (при собі мати оригінал)
      • копія рішення суду про призначення особи піклувальником (піклувальниками) (до 22.03.2005 – рішення органу опіки та піклування) (при собі мати оригінал)
      • згода на отримання дозволу на надання підопічній особі, цивільна дієздатність якої обмежена, згоди на вчинення правочину від інших піклувальників (у разі наявності у особи, цивільна дієздатність якої обмежена, декількох призначених піклувальників)
      • копія паспорта особи, цивільна дієздатність якої обмежена (при собі мати оригінал)
      • копія паспорта піклувальника (при собі мати оригінал)
      • копія правовстановлюючого документа, що підтверджує право власності на майно, яке відчужується та / або придбавається (при собі мати оригінал)
      • довідка органу державної реєстрації про підтвердження права власності на майно, яке відчужується та / або придбавається
      • копія технічного паспорту на майно, яке відчужується та / або придбавається (при собі мати оригінал)
      • витяг про місце реєстрації особи, цивільна дієздатність якої обмежена
      • документ про оціночну вартість майна, власником якого є особа, цивільна дієздатність якої обмежена

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  • подання неповного пакету документів;
  • невідповідність поданих документів вимогам чинного законодавства;
  • подання недостовірних даних

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

Розгляд документів та видача подання проводиться протягом 30 днів з дня подання повного пакету документів (строк може бути продовжено для розгляду питання на засіданні опікунської ради при органі опіки та піклування)

Необхідні документи

      • заява опікуна недієздатної особи про отримання дозволу опікуну на вчинення правочинів щодо передання нерухомого майна або майна, яке потребує постійного управління, власником якого є підопічна недієздатна особа, в управління іншій особі за договором (далі –дозвіл)
      • заява про згоду особи прийняти в управління нерухоме майно або майно, яке потребує постійного управління, власником якого є недієздатна особа
      • копія  рішення  суду  про  визнання  особи недієздатною/ про  визнання  особи недієздатною та призначення їй опікуна (при собі мати оригінал)
      • копія рішення суду про призначення особи опікуном  (опікунами) особи, визнаної судом недієздатною (до 22.03.2005 – рішення органу опіки та піклування) (при собі мати оригінал)
      • згода інших опікунів недієздатної особи (у разі наявності у недієздатної особи декількох призначених опікунів)
      • копія паспорта недієздатної особи (при собі мати оригінал)
      • копія паспорта опікуна недієздатної особи (при собі мати оригінал)
      • копія паспорту особи, на укладання договору з якою надається дозвіл (при собі мати оригінал) 
      • копія посвідчення  опікуна (при собі мати оригінал)
      • копія правовстановлюючого документа, що підтверджує право власності недієздатної особи на нерухоме майно (при собі мати оригінал)
      • установчі документи підприємства, власником/співвласником якого є недієздатна особа (у разі наявності)
      • згода співвласників нерухомого майна або майна, яке потребує постійного управління на отримання дозволу
      • документ, що підтверджує включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань ( за наявності у недієздатної особи власного майна, яке потребує постійного управління)   
      • документ про оціночну вартість майна, власником якого є недієздатна особа
      • витяг  про місце реєстрації недієздатної особи

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  • подання неповного пакету документів;
  • невідповідність поданих документів вимогам чинного законодавства;
  • подання недостовірних даних

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

Розгляд документів та видача подання проводиться протягом 30 днів з дня подання повного пакету документів (строк може бути продовжено для розгляду питання на засіданні опікунської ради при органі опіки та піклування)

Необхідні документи

      • заява опікуна недієздатної особи про отримання дозволу опікуну на вчинення правочинів щодо управління нерухомим майном або майном, яке потребує постійного управління, власником якого є підопічна недієздатна особа (далі –дозвіл)
      • копія  рішення  суду  про  визнання  особи недієздатною/про визнання особи недієздатною та призначення їй опікуна (при собі мати оригінал)
      • копія рішення суду про призначення особи опікуном  (опікунами) особи, визнаної судом недієздатною (до 22.03.2005 – рішення органу опіки та піклування) (при собі мати оригінал)
      • згода на вчинення правочину від інших опікунів (у разі наявності у недієздатної особи декількох призначених опікунів)
      • копія паспорта недієздатної особи (при собі мати оригінал)
      • копія паспорта опікуна недієздатної особи (при собі мати оригінал)
      • копія посвідчення  опікуна (при собі мати оригінал)
      • копія правовстановлюючого документа, що підтверджує право власності недієздатної особи на майно (свідотцтво про право на спадщину за законом, договорі купівлі – продажу, свідоцтво про право власності тощо) (при собі мати оригінал)
      • установчі документи підприємства, власником/співвласником якого є недієздатна особа (у разі наявності)
      • згода співвласників нерухомого майна або майна, яке потребує постійного управління
      • документ, що підтверджує включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань ( за наявності у недієздатної особи власного майна, яке потребує постійного управління)
      • документ про оціночну вартість майна, власником якого є недієздатна особа
      • витяг про місце реєстрації недієздатної особи

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  • подання неповного пакету документів;
  • невідповідність поданих документів вимогам чинного законодавства;
  • подання недостовірних даних

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

Розгляд документів та видача подання проводиться протягом 30 днів з дня подання повного пакету документів (строк може бути продовжено для розгляду питання на засіданні опікунської ради при органі опіки та піклування)

Необхідні документи

      • заява опікуна недієздатної особи про отримання дозволу опікуну на вчинення правочинів щодо укладення договорів щодо іншого цінного майна (далі –дозвіл)
      • копія  рішення  суду  про  визнання  особи недієздатною/про визнання особи недієздатною та призначення їй опікуна (при собі мати оригінал)
      • копія рішення суду про призначення особи опікуном  (опікунами) особи, визнаної судом недієздатною (до 22.03.2005 – рішення органу опіки та піклування) (при собі мати оригінал)
      • згода на вчинення правочину від інших опікунів (у разі наявності у недієздатної особи декількох призначених опікунів)
      • копія паспорта недієздатної особи (при собі мати оригінал)
      • копія паспорта опікуна недієздатної особи (при собі мати оригінал)
      • копія посвідчення  опікуна (при собі мати оригінал)
      • копія правовстановлюючого документа, що підтверджує право власності на майно, яке відчужується та/або придбавається (при собі мати оригінал)
      • довідка органу державної реєстрації про підтвердження права власності на майно, яке відчужується та/ або придбавається
      • документ про оціночну вартість майна, власником якого є недієздатна особа;
      • витяг  про місце  реєстрації недієздатної особи
      • копія технічного паспорта на майно, яке відчужується та/або придбавається (при собі мати оригінал)

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  • подання неповного пакету документів;
  • невідповідність поданих документів вимогам чинного законодавства;
  • подання недостовірних даних

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

Розгляд документів та видача подання проводиться протягом 30 днів з дня подання повного пакету документів (строк може бути продовжено для розгляду питання на засіданні опікунської ради при органі опіки та піклування)