Необхідні документи

  • заява про виплату допомоги
  • копія свідоцтва про народження дитини
  • копія сторінок паспорта заявника, що засвідчують особу та місце реєстрації ( IDкартки та витягу з реєстру територіальної громади)
  • копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податку (або, у разі відмови від ІПН, копія сторінки паспорта, де є відмітка про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта)
  • реквізити банківського рахунку для виплати допомоги
  • копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, виданої управлянням соціального захисту населення Миргородської міської ради (для внутрішньо переміщених осіб)
  • акт про проживання та склад сім’ї (без реєстрації), складений головою вуличного/будинкового комітету, головою ОСББ, або інспектором сектору по роботі з органами самоорганізації населення організаційного відділу Миргородської міської ради, засвідчений підписами 3-х сусідів та завірений організаційним відділом Миргородської міської ради (для внутрішньо переміщених осіб).

Під час подання копій документів заявники надають їх оригінали для засвідчення копій.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Виплата одноразової матеріальної допомоги при народженні дитини  у випадках:

  • невідповідності поданих документів
  • відсутності коштів у бюджеті міської територіальної громади
  • повторного звернення особи протягом року
  • якщо заявником надані недостовірні відомості чи приховано відомості, які вплинули або можуть вплинути на рішення про надання матеріальної допомоги
  • звернення після досягнення дитини однорічного віку

Вартість послуги

Безоплатно

Терміни виконання

До 30 календарних днів

Необхідні документи

  • Письмова заява законного представника дитини або у разі, якщо дитина переміщується без супроводження батьків або осіб, які їх замінюють, її родичів (баби, діда, прабаби, прадіда, тітки, дядька, повнолітніх брата або сестри), вітчима, мачухи, або дитини, якій виповнилось 14 років на ім’я міського голови (оцінка потреб надається за задекларованим /зареєстрованим місцем проживання/перебування дитини як внутрішньо переміщеної особи, за місцем звернення, якщо місце проживання перебування дитини не задеклароване/ не зареєстроване або задеклароване, зареєстроване на території, на якій ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованій Російською Федерацією, або за місцем виявлення такої дитини місцевими органами виконавчої влади та/або органами місцевого самоврядування).
  • До заяви додаються:
          • Завірена копія свідоцтва про народження дитини або іншого документа, який посвідчує особу дитини.
          • Завірена копія документа, який посвідчує особу заявника.
          • Завірена копія документа, який підтверджує повноваження законного представника дитини або родинні стосунки між дитиною та заявником.
          • Завірена копія довідки про взяття дитини на облік як внутрішньо переміщеної особи або документа, який підтверджує проживання/перебування дитини у населеному пункті, на території якого здійснювалася антитерористична операція.
  • У разі відсутності відомостей про реєстрацію місця проживання/перебування дитини або документів, зазначених у пунктах 2-4, доказами підтвердження її місця проживання/ перебування у населеному пункті, на території якого здійснювалася антитерористична операція, можуть бути відомості, які містяться у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, або документи про право власності батьків або дитини на рухоме чи нерухоме майно, або свідоцтво про базову загальну середню освіту, або атестат про повну загальну середню освіту, або документ про професійно-технічну освіту, або табель успішності, або учнівський квиток, або медичні документи, або свідоцтво про народження.
  • Копія посвідчення з написом “Посвідчення члена сім’ї загиблого“, копія свідоцтва про смерть та копія документа, який підтверджує загибель особи у населеному пункті, на території якого здійснювалася антитерористична операція, або копія документа, який підтверджує смерть особи внаслідок поранення, контузії, каліцтва, отриманих у зазначеному населеному пункті у період здійснення антитерористичної операції, у разі загибелі батьків дитини або одного з них – з числа цивільних осіб (якщо дитина отримала статус відповідно до Порядку надання статусу особи, на яку поширюється чинність Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту“).

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  • ненадання повного пакету документів
  • встановлення недостовірних відомостей у поданих документах або не підтвердження обставин

Вартість послуги

Безоплатно

Терміни виконання

10 робочих днів