Необхідні документи

Письмова  заява щодо намірів встановлення режиму роботи стаціонарних об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг. До заяви додаються:

  1. При встановленні режиму роботи стаціонарних об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг (розміщених в капітальних будівлях та тимчасових спорудах для провадження підприємницької діяльності):
    • копія витягу чи виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців;
    • копія документа, який засвідчує право  власності на об’єкт або право користування ним (витяг з Державного реєстру прав власності на нерухоме майно та їх обмежень, договір оренди, лізингу, договір позички, купівлі-продажу та інше);
    • копію паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності виданого управлінням архітектури та містобудування Миргородської міської ради;
    • при необхідності копію позитивного висновку Держпродспоживслужби та копію асортиментного переліку погодженого у встановленому законом порядку (торгівля продуктами харчування, алкогольними напоями, тютюновими виробами, хімікатами , іграшками та товарами для дітей, парфумерією та засобами особистої гігієни);
    • копія документу, який підтверджує право власності або право користування земельною ділянкою;
    • копія договору на вивіз побутових відходів.

  1. При встановленні режиму роботи тимчасових пересувних споруд, що використовуються для торгівлі та надання послуг (лотків, палаток, розносок, автолавок, низькотемпературних лотків-прилавків, торгових автоматів, окремих відділів в інших об’єктах та ін.):
    • копія витягу чи виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців;
    • копія асортиментного переліку, погодженого у встановленому законом порядку (торгівля продуктами харчування, алкогольними напоями, тютюновими виробами, хімікатами , іграшками та товарами для дітей, парфумерією та засобами особистої гігієни);
    • копію паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності виданого управлінням архітектури та містобудування Миргородської міської ради;
    • погодження з комунальним підприємством «Спецкомунтранс» (у разі підключення до електромережі обладнання, що використовується для здійснення торгівлі);

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Підставою для відмови  встановлення режиму роботи є:

  • неповний перелік документів;
  • виявлення недостовірних відомостей у поданих документах.

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

До  5  днів

Необхідні документи

Письмова  заява щодо намірів укладання договору надання в оренду окремого конструктивного елементу благоустрою комунальної власності.

До заяви додаються:

для фізичних осіб:

    • план–схема земельної ділянки на підставі топо-геодезичних матеріалів у масштабі 1:500 із зазначенням місця розташування, розмірів та  площі ділянки, та схема прив’язки  об’єкту, які розробляються управлінням архітектури та містобудування міської ради;
    • ксерокопія першої, другої сторінки паспорту та сторінки з реєстрацією фізичної особи;
    • засвідчена у встановленому порядку копія довіреності    ( у разі подання заяви представником особи);
    • ксерокопія ідентифікаційного номеру;
    • витяг чи виписка з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;
    • ксерокопія витягу з реєстру платників   єдиного податку.

для фізичних осіб, які вирощують сільськогосподарську продукцію на власній земельній ділянці:

    • план–схема земельної ділянки на підставі топо-геодезичних матеріалів у масштабі 1:500 із зазначенням місця розташування, розмірів та  площі ділянки, та схема прив’язки  об’єкту, які розробляються
    • ксерокопія першої, другої сторінки паспорту та сторінки з реєстрацією фізичної особи;
    • засвідчена у встановленому порядку копія довіреності             ( у разі подання заяви представником особи);
    • ксерокопія ідентифікаційного номеру;
    • довідка про право фізичної особи на отримання доходу від податкового агента без отримання податку ( форма №3ДФ)

для юридичних осіб:

    • план–схема земельної ділянки на підставі топо-геодезичних матеріалів у масштабі 1:500 із зазначенням місця розташування, розмірів та  площі ділянки, та схема прив’язки  Об’єкту, які розробляються управлінням архітектури та містобудування міської ради;
    • засвідчена у встановленому порядку копія установчих документів юридичної особи;
    • витяг чи виписка з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;
    • засвідчена печаткою юридичної особи копія довідки про включення до ЄДРПОУ;
    • довіреність ( у разі подання заяви представником юридичної особи) або її копія, засвідчена у встановленому порядку.
    • ксерокопія витягу з реєстру платників   єдиного податку.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Підставою для відмови  в прийнятті рішення є:

  • неповний перелік документів;
  • виявлення недостовірних відомостей у поданих документах.

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

До 30 днів

Необхідні документи

Письмова  заява щодо намірів припинення дії договору про надання в оренду окремого конструктивного елементу благоустрою комунальної власності.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Відсутні

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

До  30  днів