Необхідні документи

  • заява про вклеювання фотокартки особи або її опікуна /піклувальника (відносно осіб, які визнані судом обмежено дієздатними або недієздатними)(довільна форма);
  • 2 фотокартки розміром 3,5 х 4,5 см із зображенням, яке відповідає Вимогам до відцифрованого образу обличчя особи, фотокарток, що подаються для оформлення або обміну документів, що посвідчують особу,підтверджують громадянство України чи спеціальний статус особи, та фотографічного зображення на них, затвердженого наказом МВС від 18.10.2019 № 875;
  • паспорт громадянина України;

У разі подання паспорта, оформленого територіальним підрозділом ДМС, який припинив діяльність або тимчасово не здійснює свої повноваження, заявник додатково подає всі наявні документи, у тому числі документи, що містять фотозображення особи.

У разі подання заяви опікуном/піклувальником особи додатково подаються:

документ, що посвідчує особу опікуна/піклувальника; документ, що підтверджує його повноваження.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Відсутність одного з документів, необхідних для отримання адміністративної послуги або звернення після спливу місячного строку після досягнення відповідного віку.

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

Не пізніше 5 днів з дати подання заявником усіх необхідних документів.

 

За потреби проведення додаткової перевірки інформації, поданої заявником, строк вклеювання фотокартки продовжується не більше ніж на 30 календарних днів, про що інформується заявник у письмовій формі.

Необхідні документи

Для оформлення паспорта громадянина України особа подає:

1) заяву-анкету за зразком, затвердженим наказом МВС від 26.11.2014 № 1279 (формується та роздруковується із застосуванням засобів Єдиного державного демографічного реєстру працівником територіального підрозділу ДМС/відділу «Центр надання адміністративних послуг»);

2) свідоцтво про народження або документ, що підтверджує факт народження, виданий компетентними органами іноземної держави;

3) оригінали документів, що підтверджують громадянство та посвідчують особу батьків або одного з них, які на момент народження особи перебували у громадянстві України (для підтвердження факту належності особи до громадянства України).

У разі відсутності таких документів або у разі, коли батьки чи один із батьків такої особи на момент її народження були іноземцями або особами без громадянства, або у разі набуття особою громадянства України на території України подається довідка про реєстрацію особи громадянином України (згідно з формою 44, затвердженою наказом МВС від 16.08.2012 № 715  «Про затвердження зразків документів, які подаються для встановлення належності до громадянства України, прийняття до громадянства України, оформлення набуття громадянства України, припинення громадянства України, скасування рішень про оформлення набуття громадянства України, та журналів обліку», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 7 вересня 2012 р. за № 1549/21861);

4) Документи, що підтверджують відомості для внесення додаткової змінної інформації до безконтактного електронного носія, що міститься у паспорті (за наявності таких документів):

            • довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків або повідомлення про відмову від його прийняття  — за умови реєстрації в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків та інших обов’язкових платежів або отримання повідомлення про відмову від прийняття зазначеного номера (для осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття зазначеного номера);
            • про місце проживання — довідку про реєстрацію місця проживання особи (за зразками наведеними у додатку 13 до Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою КМУ від 02.03.2016 № 207) Довідка надається для внесення інформації про зареєстроване місце проживання

Внесення до заяви-анкети та у подальшому у паспорт написання складових імені «прізвища» та «імені» здійснюється українською мовою та латинськими літерами відповідно до Таблиці транслітерації українського алфавіту латиницею, затвердженою постановою КМУ від 27.01.2010 № 55.


За необхідності написання прізвища або/та ім’я латинськими літерами відповідно до написання у раніше виданих на ім’я особи документах, подається письмова заява (довільної форми) та документ, що підтверджує зазначений факт, а саме:

      • паспорт громадянина України для виїзду за кордон, проїзний документ дитини;
      • документ, що підтверджує факт народження, зміни імені, виданого компетентним органом іноземної держави та легалізованого в установленому порядку;
      • раніше видані паспорта на ім’я батьків (або одного з них)/одного з подружжя, у тому числі в паспортах для виїзду за кордон, виданих іноземними державами, якщо дитина/батьки/один з подружжя є іноземцями.

У разі подання заяви-анкети законним представником/уповноваженою особою  додатково подаються документ, що посвідчує особу законного представника/уповноваженої особи та документ, що підтверджує повноваження особи як законного представника/уповноваженої особи (крім випадків, коли законним представником є один із батьків).

Видані компетентними органами іноземної держави документи засвідчуються в установленому законодавством порядку, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України. Такі документи подаються з перекладом на українську мову, засвідченим нотаріально.

Оригінали документів (крім довідки про реєстрацію особи громадянином України) повертаються особі або її законному представнику/уповноваженій особі після оформлення заяви-анкети.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Відмова заявнику в прийнятті документів та оформленні заяви-анкети здійснюється у разі неподання повного переліку документів або не відповідність їх оформлення вимогам законодавства.

Відмова від оформлення чи видачі паспорта за результатами розгляду заяви-анкети та поданих документів надається заявнику у разі якщо:

      • особа не є громадянином України;
      • особа вже отримала паспорт (у тому числі паспорт зразка 1994 року);
      • дані, отримані з баз даних Реєстру, картотек, не підтверджують надану заявником інформацію;
      • за видачею паспорта звернувся законний представник, який не має документально підтверджених повноважень на отримання паспорта;
      • особа подала не в повному обсязі документи та інформацію, необхідні для оформлення і видачі паспорта.

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

Паспорт, який оформлюється вперше, видається не пізніше ніж через 20 робочих днів з дня оформлення заяви-анкети для його отримання.

Необхідні документи

Для оформлення паспорта громадянина України особа подає:

1) заяву-анкету за зразком, затвердженим наказом МВС від 26.11.2014      № 1279    «Про затвердження зразка заяви-анкети для внесення інформації до Єдиного державного демографічного реєстру», зареєстрований в Міністерстві 
юстиції України 10 грудня 2014 р. за № 1586/26363 (формується та роздруковується із застосуванням засобів Єдиного державного демографічного реєстру працівником територіального підрозділу ДМС/відділу «Центр надання адміністративних послуг»);

2) паспорт, що підлягає обміну;

3) документи, що підтверджують обставини, у зв’язку з якими паспорт підлягає обміну;

4) документи, що підтверджують сплату адміністративного збору, державного мита (у разі обміну у зв’язку з непридатності паспорта для подальшого використання);

5) документи, що підтверджують відомості для внесення додаткової змінної інформації до безконтактного електронного носія, що міститься у паспорті:

                • довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків або повідомлення про відмову від його прийняття   —    за умови реєстрації в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків та інших обов’язкових платежів або отримання повідомлення про відмову від прийняття зазначеного номера (для осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття зазначеного номера);
                • про місце проживання — довідку про реєстрацію місця проживання особи (за зразком наведеним у додатку 13 до Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою КМУ № 207 від 02.03.2016). Відомості про реєстрацію місця проживання вносяться відповідно до даних внесених до паспорта що підлягає обміну;
                • про шлюб і розірвання шлюбу — свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили, або виданий компетентними органами іноземної держави документ, який згідно з її національним законодавством підтверджує відповідний факт (за умови укладення  шлюбу або реєстрації акту цивільного стану про його розірвання після видачі паспорта який обмінюється);
                • про зміну імені — свідоцтво про зміну імені, свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили, або виданий компетентними органами іноземної держави документ, який згідно з її національним законодавством підтверджує відповідний факт (за умови укладення  шлюбу або реєстрації акту цивільного стану про його розірвання після видачі паспорта який обмінюється).

Внесення до заяви-анкети та у подальшому у паспорт написання складових імені «прізвища» та «імені» здійснюється українською мовою та латинськими літерами відповідно до Таблиці транслітерації українського алфавіту латиницею, затвердженою постановою КМУ від 27.01.2010 № 55.


За необхідності написання прізвища або/та ім’я латинськими літерами відповідно до написання у раніше виданих на ім’я особи документах, подається письмова заява (довільної форми) та документ, що підтверджує зазначений факт, а саме:

      • паспорт громадянина України, паспорт громадянина України для виїзду за кордон, проїзний документ дитини;
      • документ, що підтверджує факт народження, зміни імені (у тому числі у разі укладення або розірвання шлюбу), виданого компетентним органом іноземної держави та легалізованого в установленому порядку;
      • раніше видані паспорта на ім’я дитини/батьків (або одного з них)/одного з подружжя, у тому числі в паспортах для виїзду за кордон, виданих іноземними державами, якщо дитина/батьки/один з подружжя є іноземцями.

Видані компетентними органами іноземної держави документи, що подаються для оформлення паспорта, засвідчуються в установленому законодавством порядку, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України. Такі документи подаються з перекладом на українську мову, засвідченим нотаріально.

Оригінали документів повертаються особі (крім документів, що підтверджують сплату адміністративного збору та державного мита) або її законному представнику/уповноваженій особі після оформлення заяви-анкети.

За письмовою заявою  особи паспорт, що підлягає обміну (крім випадків непридатності паспорта для подальшого використання), після прийому документів може бути повернутий особі та здається нею під час отримання нового паспорта.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Відмова заявнику в прийнятті документів та оформленні заяви-анкети здійснюється у разі неподання повного переліку документів (у тому числі, у разі не підтвердження  за допомогою програмного продукту «cheсk» інформації про сплату адміністративного збору**) або не відповідність їх оформлення вимогам законодавства.

Відмова від оформлення чи видачі паспорта за результатами розгляду заяви-анкети та поданих документів надається заявнику у разі якщо:
      • особа не є громадянином України;
      • особа вже отримала паспорт (у тому числі паспорт зразка 1994 року), який є дійсним на день звернення (крім випадків обміну паспорта у зв’язку з виявленням помилки в інформації, внесеній до нього; звернення для обміну протягом одного місяця до дати закінчення строку дії паспорта; непридатності для подальшого використання);
      • дані, отримані з баз даних Реєстру, картотек, не підтверджують надану заявником інформацію;
      • за видачею паспорта звернувся законний представник, який не має документально підтверджених повноважень на отримання паспорта;
      • особа подала не в повному обсязі документи та інформацію, необхідні для оформлення і видачі паспорта;
      • особу не встановлено за результатами проведення процедури встановлення особи.

Вартість послуги

Послуга надається платно

Розмір адміністративного  збору за оформлення та видачу паспорта з дня оформлення заяви-анкети у строк:
    • не пізніше ніж через 20 робочих днів    —  345 грн. (126 грн. вартість адміністративної послуги  та 219 грн. вартість бланка);
    • не пізніше ніж через 10 робочих днів    —  471 грн.  (252 грн. вартість адміністративної послуги  та 219 грн. вартість бланка;

Оплата наданої послуги здійснюється шляхом перерахування заявником  коштів через банки, відділення поштового зв’язку або програмно-технічні комплекси самообслуговування.

Терміни виконання

  • не пізніше ніж через 20 робочих днів з дня оформлення заяви-анкети для  його отримання;
  • не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня оформлення заяви-анкети для  його термінового отримання.

У разі проведення процедури встановлення особи строк розгляду заяви-анкети може бути продовжений до двох місяців.

Необхідні документи

Для оформлення паспорта громадянина України особа подає:

1) заяву-анкету за зразком, затвердженим наказом МВС від 26.11.2014 № 1279 (формується та роздруковується із застосуванням засобів Єдиного державного демографічного реєстру працівником територіального підрозділу ДМС/відділу «Центр надання адміністративних послуг»);

2) паспорт, що підлягає обміну;

3) документи, що підтверджують обставини, у зв’язку з якими паспорт підлягає обміну (крім випадків коли строк дії паспорта закінчився);

4) документи, що підтверджують сплату адміністративного збору та державного мита (у разі обміну у зв’язку з непридатності паспорта для подальшого використання);

5) довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків (РНОКПП)  або повідомлення про відмову від його прийняття (для осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття зазначеного номера) – за умови реєстрації в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків та інших обов’язкових платежів або отримання повідомлення про відмову від прийняття зазначеного номера (для осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття зазначеного номера). Якщо така інформація подавалася під час оформлення паспорта, що підлягає обміну відповідні документи не надаються;

6) документи, що підтверджують відомості для внесення додаткової змінної інформації до безконтактного електронного носія, що міститься у паспорті:

            • довідку  про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків  (РНОКПП) або повідомлення про відмову від його прийняття (для осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття зазначеного номеру) —  за умови реєстрації в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків та інших обов’язкових платежів або отримання повідомлення про відмову від прийняття зазначеного номера (для осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття зазначеного номера). Якщо така інформація подавалася під час оформлення паспорта, що підлягає обміну відповідні документи не надаються;
            • про місце проживання — довідку про реєстрацію місця проживання особи (за зразком наведеним у додатку 13 до Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою КМУ № 207 від 02.03.2016). Довідка надається у разі зміни інформації про місце проживання, після дати видачі паспорта, що підлягає обміну;
            • про шлюб і розірвання шлюбу — свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили, або виданий компетентними органами іноземної держави документ, який згідно з її національним законодавством підтверджує відповідний факт (за умови укладення  шлюбу або реєстрації акту цивільного стану про його розірвання після видачі паспорта який обмінюється);
            • про зміну імені — свідоцтво про зміну імені, свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили, або виданий компетентними органами іноземної держави документ, який згідно з її національним законодавством підтверджує відповідний факт (за умови зміни прізвища, імені або по батькові після дати видачі паспорта який обмінюється).

Внесення до заяви-анкети та у подальшому у паспорт написання складових імені «прізвища» та «імені» здійснюється українською мовою та латинськими літерами відповідно до Таблиці транслітерації українського алфавіту латиницею, затвердженою постановою КМУ від 27.01.2010 № 55.


За необхідності написання прізвища або/та ім’я латинськими літерами відповідно до написання у раніше виданих на ім’я особи документах, подається письмова заява (довільної форми) та документ, що підтверджує зазначений факт, а саме:

    • паспорт громадянина України, паспорт громадянина України для виїзду за кордон, проїзний документ дитини;
    • документ, що підтверджує факт народження, зміни імені (у тому числі у разі укладення або розірвання шлюбу), виданого компетентним органом іноземної держави та легалізованого в установленому порядку;
    • раніше видані паспорта на ім’я дитини/батьків (або одного з них)/одного з подружжя, у тому числі в паспортах для виїзду за кордон, виданих іноземними державами, якщо дитина/батьки/один з подружжя є іноземцями.

Видані компетентними органами іноземної держави документи, що подаються для оформлення паспорта, засвідчуються в установленому законодавством порядку, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України. Такі документи подаються з перекладом на українську мову, засвідченим нотаріально.

Оригінали документів повертаються особі (крім документів, що підтверджують сплату адміністративного збору та державного мита) або її законному представнику/уповноваженій особі після оформлення заяви-анкети.

У разі подання документів протягом одного місяця до дати закінчення строку дії паспорта, паспорт  після прийому документів повертається особі та здається нею під час отримання нового паспорта.

За письмовою заявою  особи паспорт, що підлягає обміну (крім випадків непридатності паспорта для подальшого використання), після прийому документів може бути повернутий особі та здається нею під час отримання нового паспорта.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Відмова заявнику в прийнятті документів та оформленні заяви-анкети здійснюється у разі неподання повного переліку документів (у тому числі, у разі не підтвердження  за допомогою програмного продукту «cheсk» інформації про сплату адміністративного збору)  інформації про сплату адміністративного збору**)   або не відповідність їх оформлення вимогам законодавства.

Відмова від оформлення чи видачі паспорта за результатами розгляду заяви-анкети та поданих документів надається заявнику у разі якщо:
    • особа не є громадянином України;
    • особа вже отримала паспорт (у тому числі паспорт зразка 1994 року), який є дійсним на день звернення (крім випадків обміну паспорта у зв’язку з виявленням помилки в інформації, внесеній до нього; звернення для обміну протягом одного місяця до дати закінчення строку дії паспорта; непридатності для подальшого використання);
    • дані, отримані з баз даних Реєстру, картотек, не підтверджують надану заявником інформацію;
    • за видачею паспорта звернувся законний представник, який не має документально підтверджених повноважень на отримання паспорта;
    • особа подала не в повному обсязі документи та інформацію, необхідні для оформлення і видачі паспорта.

Вартість послуги

Послуга надається платно

Розмір адміністративного  збору за оформлення та видачу паспорта з дня оформлення заяви-анкети у строк:

    • не пізніше ніж через 20 робочих днів    —  345 грн.(126 грн. вартість адміністративної послуги  та 219 грн. вартість бланка);
    • не пізніше ніж через 10 робочих днів    —  471 грн.  (252 грн. вартість адміністративної послуги  та 219 грн. вартість бланка);

Оплата наданої послуги здійснюється шляхом перерахування замовником коштів через банки, відділення поштового зв’язку або програмно-технічні комплекси самообслуговування.

Терміни виконання

  • не пізніше ніж через 20 робочих днів з дня оформлення заяви-анкети для  його отримання;
  • не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня оформлення заяви-анкети для  його термінового отримання.

Необхідні документи

Для оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон особа/ законний представник подає:
      • заяву-анкету за зразком, затвердженим наказом МВС від 26.11.2014 № 1279 (формується та роздруковується із застосуванням засобів Єдиного державного демографічного реєстру працівником територіального підрозділу ДМС/відділу «Центр надання адміністративних послуг»);
      • паспорт громадянина України (для особи, яка досягла 14-річного віку та проживає в Україні);
      • свідоцтво про народження або документ, що підтверджує факт народження, виданий компетентними органами іноземної держави, — у разі оформлення паспорта для виїзду за кордон особі, яка не досягла 14-річного віку. Якщо батьки або один із батьків такої особи на момент її народження були іноземцями або особами без громадянства, також подається довідка про реєстрацію особи громадянином України (згідно з формою 44, затвердженою наказом МВС №и715 від 16.08.2012) (у разі оформлення вперше паспорта для виїзду за кордон із застосуванням засобів Реєстру);
      • документ, що посвідчує особу законного представника, та документ, що підтверджує повноваження особи як законного представника – у разі подання документів законним представником;
      • документи, що підтверджують сплату адміністративного збору або роздрукована квитанція з програмного продукту «cheсk» або інформацію (реквізити платежу) про сплату збору в будь-якій формі*;

Для оформлення паспорта для виїзду за кордон дитині-сироті, дитині, позбавленій батьківського піклування, що не досягла 16-річного віку, заявник також подає оригінал або засвідчену в установленому порядку копію одного з таких документів:
      • документа, що посвідчує повноваження директора дитячого закладу (контракту тощо);
      • договору про влаштування дитини до прийомної сім’ї;
      • договору про організацію діяльності дитячого будинку сімейного типу;
      • рішення органів опіки та піклування про встановлення опіки (піклування);
      • рішення суду про встановлення опіки (піклування);
      • договору про патронат.

Для оформлення паспорта громадянина України для виїзду  за кордон особі, яка не досягла 12-річного віку, додатково подається одна фотокартка розміром 10 х 15 сантиметрів для внесення відцифрованого образу обличчя особи шляхом сканування із застосуванням засобів Реєстру. Фотокартка повинна відповідати Вимогам до відцифрованого образу обличчя особи, фотокарток, що подаються для оформлення або обміну документів, що посвідчують особу, підтверджують громадянство України чи спеціальний статус особи, та фотографічного зображення на них, затвердженого наказом МВС від 18.10.2019 № 875.

Внесення до заяви-анкети та у подальшому у паспорт громадянина України для виїзду за кордон написання складових імені «прізвища» та «імені» здійснюється українською мовою та латинськими літерами відповідно до Таблиці транслітерації українського алфавіту латиницею, затвердженою постановою КМУ від 27.01.2010 № 55.


За необхідності написання прізвища або/та ім’я латинськими літерами відповідно до написання у раніше виданих на ім’я особи документах, подається письмова заява (довільної форми) та документ, що підтверджує зазначений факт, а саме:

      • паспорт громадянина України, паспорт громадянина України для виїзду за кордон, проїзний документ дитини;
      • документ, що підтверджує факт народження, зміни імені (у тому числі у разі укладення або розірвання шлюбу), виданого компетентним органом іноземної держави та легалізованого в установленому порядку;
      • раніше видані паспорта на ім’я дитини/батьків (або одного з них)/одного з подружжя, у тому числі в паспортах для виїзду за кордон, виданих іноземними державами, якщо дитина/батьки/один з подружжя є іноземцями.

Видані компетентними органами іноземної держави документи засвідчуються в установленому законодавством порядку, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України. Такі документи подаються з перекладом на українську мову, засвідченим нотаріально.

Оригінали документів (крім документів, що підтверджують сплату адміністративного збору) повертаються особі або її законному представнику після оформлення заяви-анкети.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Відмова заявнику в прийнятті документів та оформленні заяви-анкети здійснюється у разі подання документів не в повному обсязі (у тому числі, у разі не підтвердження  за допомогою програмного продукту «cheсk» інформації про сплату адміністративного збору**) або подання документів, оформлення яких не відповідає вимогам законодавства.

Відмова від оформлення чи видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон  за результатами розгляду заяви-анкети та поданих документів надається заявнику у разі якщо:
      • особа не є громадянином України;
      • стосовно видачі паспорта для виїзду за кордон звернулася особа, яка не досягла 16-річного віку, або її законні представники не мають документального підтвердження повноважень на отримання паспорта для виїзду за кордон;
      • особа вже отримала два паспорти для виїзду за кордон, які є дійсними на день звернення (крім випадків, передбачених пунктом 22 Порядку);
      • заявник подав не в повному обсязі документи та інформацію, необхідні для оформлення і видачі паспорта для виїзду за кордон;
      • дані, отримані з відомчих інформаційних систем, баз даних Реєстру, картотек, не підтверджують інформацію, надану заявником (зокрема, у разі не підтвердження за допомогою програмного продукту «cheсk» інформації про сплату адміністративного збору)

Вартість послуги

Послуга надається платно

Розмір адміністративного  збору за оформлення та видачу паспорта  громадянина України для виїзду за кордон  з дня оформлення заяви-анкети у строк:

    • не пізніше ніж через 20 робочих днів    —   682 грн. (352 грн. вартість адміністративної послуги та 330 грн. вартість бланка);
    • не пізніше ніж через  7 робочих днів     —   1034  грн. (704 грн. вартість  адміністративної послуги та 330 грн. вартість бланка);

Оплата наданої послуги здійснюється шляхом перерахування замовником коштів через банки, відділення поштового зв’язку або програмно-технічні комплекси самообслуговування.

Терміни виконання

  • не пізніше ніж через 20 робочих днів з дня оформлення заяви-анкети для його отримання;
  • не пізніше ніж через 7 робочих днів з дня оформлення заяви-анкети для його термінового отримання;

Необхідні документи

Для оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон особа/законний представник подає:
    • заяву-анкету за зразком, затвердженим наказом МВС від 26.11.2014 № 1279 (формується та роздруковується із застосуванням засобів Єдиного державного демографічного реєстру працівником територіального підрозділу ДМС/відділу «Центр надання адміністративних послуг»);
    • паспорт для виїзду за кордон, що підлягає обміну;
    • документи, що підтверджують обставини, у зв’язку з якими паспорт для виїзду за кордон підлягає обміну;
    • паспорт громадянина України (для особи, яка досягла 14-річного віку та проживає в Україні);
    • свідоцтво про народження або документ, що підтверджує факт народження, виданий компетентними органами іноземної держави, — у разі оформлення паспорта особі, яка не досягла 14-річного віку. Якщо батьки або один із батьків такої особи на момент її народження були іноземцями або особами без громадянства, також подається довідка про реєстрацію особи громадянином України (згідно з формою 44, затвердженою наказом МВС №и715 від 16.08.2012) (у разі оформлення вперше паспорта для виїзду за кордон із застосуванням засобів Реєстру);
    • документ, що посвідчує особу законного представника, та документ, що підтверджує повноваження особи як законного представника – у разі подання документів законним представником;
    • документи, що підтверджують сплату адміністративного збору, або роздрукована квитанція з програмного продукту «cheсk» або інформацію (реквізити платежу) про сплату збору в будь-якій формі*.

Для оформлення паспорта для виїзду за кордон дитині-сироті, дитині, позбавленій батьківського піклування, що не досягла 16-річного віку, заявник також подає оригінал або засвідчену в установленому порядку копію одного з таких документів:
    • документа, що посвідчує повноваження директора дитячого закладу (контракту тощо);
    • договору про влаштування дитини до прийомної сім’ї;
    • договору про організацію діяльності дитячого будинку сімейного типу;
    • рішення органів опіки та піклування про встановлення опіки (піклування);
    • рішення суду про встановлення опіки (піклування);
    • договору про патронат.

Для оформлення паспорта громадянина України для виїзду  за кордон особі, яка не досягла 12-річного віку, додатково подається одна фотокартка розміром 10х15 сантиметрів для внесення відцифрованого образу обличчя особи шляхом сканування із застосуванням засобів Реєстру. Фотокартка повинна відповідати Вимогам до відцифрованого образу обличчя особи, фотокарток, що подаються для оформлення або обміну документів, що посвідчують особу, підтверджують громадянство України чи спеціальний статус особи, та фотографічного зображення на них, затвердженого наказом МВС від 18.10.2019 № 875.

Внесення до заяви-анкети та у подальшому у паспорт громадянина України для виїзду за кордон написання складових імені «прізвища» та «імені» здійснюється українською мовою та латинськими літерами відповідно до Таблиці транслітерації українського алфавіту латиницею, затвердженою постановою КМУ від 27.01.2010 № 55.


За необхідності написання прізвища або/та ім’я латинськими літерами відповідно до написання у раніше виданих на ім’я особи документах, подається письмова заява (довільної форми) та документ, що підтверджує зазначений факт, а саме:
      • паспорт громадянина України, паспорт громадянина України для виїзду за кордон, проїзний документ дитини;
      • документ, що підтверджує факт народження, зміни імені (у тому числі у разі укладення або розірвання шлюбу), виданого компетентним органом іноземної держави та легалізованого в установленому порядку;
      • раніше видані паспорта на ім’я дитини/батьків (або одного з них)/одного з подружжя, у тому числі в паспортах для виїзду за кордон, виданих іноземними державами, якщо дитина/батьки/один з подружжя є іноземцями.

Видані компетентними органами іноземної держави документи засвідчуються в установленому законодавством порядку, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України. Такі документи подаються з перекладом на українську мову, засвідченим нотаріально.

Оригінали документів (крім документів, що підтверджують сплату адміністративного збору) повертаються особі або її законному представнику після оформлення заяви-анкети.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Відмова заявнику в прийнятті документів та оформленні заяви-анкети здійснюється у разі подання документів не в повному обсязі (у тому числі, у разі не підтвердження  за допомогою програмного продукту «cheсk» інформації про сплату адміністративного збору**) або подання документів, оформлення яких не відповідає вимогам законодавства.

Відмова від оформлення чи видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон  за результатами розгляду заяви-анкети та поданих документів надається заявнику у разі якщо:
    • особа не є громадянином України;
    • стосовно видачі паспорта для виїзду за кордон звернулася особа, яка не досягла 16-річного віку, або її законні представники не мають документального підтвердження повноважень на отримання паспорта для виїзду за кордон;
    • особа вже отримала два паспорти для виїзду за кордон, які є дійсними на день звернення (крім випадків, передбачених пунктом 22 Порядку);
    • заявник подав не в повному обсязі документи та інформацію, необхідні для оформлення і видачі паспорта для виїзду за кордон;
    • дані, отримані з відомчих інформаційних систем, баз даних Реєстру, картотек, не підтверджують інформацію, надану заявником (зокрема, у разі не підтвердження за допомогою програмного продукту «cheсk» інформації про сплату адміністративного збору)

Вартість послуги

Послуга надається платно

Розмір адміністративного збору за оформлення та видачу паспорта громадянина України для виїзду за кордон  з дня оформлення заяви-анкети у строк:

    • не пізніше ніж через 20 робочих днів    —   682 грн. (352 грн. вартість адміністративної послуги та 330 грн. вартість бланка);
    • не пізніше ніж через  7 робочих днів     —   1034  грн. (704 грн. вартість  адміністративної послуги та 330 грн. вартість бланка);

Оплата наданої послуги здійснюється шляхом перерахування замовником коштів через банки, відділення поштового зв’язку або програмно-технічні комплекси самообслуговування.

Терміни виконання

  • не пізніше ніж через 20 робочих днів з дня оформлення заяви-анкети для його отримання;
  • не пізніше ніж через 7 робочих днів з дня оформлення заяви-анкети для його термінового отримання.

Необхідні документи

Для оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон особа/законний представник подає:
    • заяву-анкету за зразком, затвердженим наказом МВС від 26.11.2014 № 1279 (формується та роздруковується із застосуванням засобів Єдиного державного демографічного реєстру працівником територіального підрозділу ДМС/відділу «Центр надання адміністративних послуг»);
    • заяву про оформлення паспорта для виїзду за кордон у зв’язку з його втратою або викраденням у довільній формі;
    • витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань (у разі викрадення паспорта для виїзду за кордон на території України);
    • паспорт громадянина України (для особи, яка досягла 14-річного віку та проживає в Україні).

У разі втрати або викрадення під час перебування в Україні паспорта для виїзду за кордон у особи, яка постійно проживає за кордоном, до територіального органу або територіального підрозділу ДМС подається документ, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України (за відсутності — його копія), або надається інформація про раніше оформлені на ім’я цієї особи документи, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України.

    • свідоцтво про народження або документ, що підтверджує факт народження, виданий компетентними органами іноземної держави, — у разі оформлення паспорта для виїзду за кордон особі, яка не досягла 14-річного віку. Якщо батьки або один із батьків такої особи на момент її народження були іноземцями або особами без громадянства, також подається довідка про реєстрацію особи громадянином України (згідно з формою 44, затвердженою наказом МВС №и715 від 16.08.2012) (у разі оформлення вперше паспорта для виїзду за кордон із застосуванням засобів Реєстру);
    • документ, що посвідчує особу законного представника, та документ, що підтверджує повноваження особи як законного представника – у разі подання документів законним представником;
    • документи, що підтверджують сплату адміністративного збору або роздрукована квитанція з програмного продукту «cheсk» або інформацію (реквізити платежу) про сплату збору в будь-якій формі*.

Для оформлення паспорта для виїзду за кордон дитині-сироті, дитині, позбавленій батьківського піклування, що не досягла 16-річного віку, заявник також подає оригінал або засвідчену в установленому порядку копію одного з таких документів:
    • документа, що посвідчує повноваження директора дитячого закладу (контракту тощо);
    • договору про влаштування дитини до прийомної сім’ї;
    • договору про організацію діяльності дитячого будинку сімейного типу;
    • рішення органів опіки та піклування про встановлення опіки (піклування);
    • рішення суду про встановлення опіки (піклування);
    • договору про патронат.

Для оформлення паспорта громадянина України для виїзду  за кордон особі, яка не досягла 12-річного віку, додатково подається одна фотокартка розміром 10 х 15 сантиметрів для внесення відцифрованого образу обличчя особи шляхом сканування із застосуванням засобів Реєстру. Фотокартка повинна відповідати Вимогам до відцифрованого образу обличчя особи, фотокарток, що подаються для оформлення або обміну документів, що посвідчують особу, підтверджують громадянство України чи спеціальний статус особи, та фотографічного зображення на них, затвердженого наказом МВС від 18.10.2019 № 875.

Внесення до заяви-анкети та у подальшому у паспорт громадянина України для виїзду за кордон написання складових імені «прізвища» та «імені» здійснюється українською мовою та латинськими літерами відповідно до Таблиці транслітерації українського алфавіту латиницею, затвердженою постановою КМУ від 27.01.2010 № 55.


За необхідності написання прізвища або/та ім’я латинськими літерами відповідно до написання у раніше виданих на ім’я особи документах, подається письмова заява (довільної форми) та документ, що підтверджує зазначений факт, а саме:

        • паспорт громадянина України, паспорт громадянина України для виїзду за кордон, проїзний документ дитини;
        • документ, що підтверджує факт народження, зміни імені (у тому числі у разі укладення або розірвання шлюбу), виданого компетентним органом іноземної держави та легалізованого в установленому порядку;
        • раніше видані паспорта на ім’я дитини/батьків (або одного з них)/одного з подружжя, у тому числі в паспортах для виїзду за кордон, виданих іноземними державами, якщо дитина/батьки/один з подружжя є іноземцями.

Видані компетентними органами іноземної держави документи засвідчуються в установленому законодавством порядку, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України. Такі документи подаються з перекладом на українську мову, засвідченим нотаріально.

Оригінали документів (крім документів, що підтверджують сплату адміністративного збору) повертаються особі або її законному представнику після оформлення заяви-анкети.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Відмова заявнику в прийнятті документів та оформленні заяви-анкети здійснюється у разі подання документів не в повному обсязі (у тому числі, у разі не підтвердження  за допомогою програмного продукту «cheсk» інформації про сплату адміністративного збору**)або подання документів, оформлення яких не відповідає вимогам законодавства.

Відмова від оформлення чи видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон  за результатами розгляду заяви-анкети та поданих документів надається заявнику у разі якщо:
    • особа не є громадянином України;
    • стосовно видачі паспорта для виїзду за кордон звернулася особа, яка не досягла 16-річного віку, або її законні представники не мають документального підтвердження повноважень на отримання паспорта для виїзду за кордон;
    • особа вже отримала два паспорти для виїзду за кордон, які є дійсними на день звернення (крім випадків, передбачених пунктом 22 Порядку);
    • заявник подав не в повному обсязі документи та інформацію, необхідні для оформлення і видачі паспорта для виїзду за кордон;
    • дані, отримані з відомчих інформаційних систем, баз даних Реєстру, картотек, не підтверджують інформацію, надану заявником (зокрема, у разі не підтвердження за допомогою програмного продукту «cheсk» інформації про сплату адміністративного збору)

Вартість послуги

Послуга надається платно

Розмір адміністративного  збору за оформлення та видачу паспорта  громадянина України для виїзду за кордон  з дня оформлення заяви-анкети у строк:

    • не пізніше ніж через 20 робочих днів    —   682 грн. (352 грн. вартість адміністративної послуги та 330 грн. вартість бланка);
    • не пізніше ніж через  7 робочих днів     —   1034  грн. (704 грн. вартість  адміністративної послуги та 330 грн. вартість бланка).

Оплата наданої послуги здійснюється шляхом перерахування замовником коштів через банки, відділення поштового зв’язку або програмно-технічні комплекси самообслуговування.

Терміни виконання

    • не пізніше ніж через 20 робочих днів з дня оформлення заяви-анкети для його отримання;
    • не пізніше ніж через 7 робочих днів з дня оформлення заяви-анкети для його термінового отримання;

Необхідні документи

Для оформлення паспорта громадянина України  особа подає:
  • заяву-анкету за зразком, затвердженим наказом МВС від 26.11.2014      № 1279    «Про затвердження зразка заяви-анкети для внесення інформації до Єдиного державного демографічного реєстру», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 10 грудня 2014 р. за № 1586/26363 (формується та роздруковується із застосуванням засобів Єдиного державного демографічного реєстру працівником територіального підрозділу ДМС/відділу «Центр надання адміністративних послуг»);
  • письмову заяву про втрату або викрадення паспорта зразка 1994 року;
  • витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань (у разі викрадення паспорта на території України);
  • документи, що підтверджують сплату адміністративного збору,  державного мита;
  • довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків або повідомлення про відмову від його прийняття (для осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття зазначеного номера) – за наявності.
  • Документи, що підтверджують відомості для внесення додаткової змінної інформації до безконтактного електронного носія, що міститься у паспорті:
          • про місце проживання — довідку про реєстрацію місця проживання особи (за зразком наведеним у додатку 13 до Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою КМУ № 207 від 02.03.2016) – за наявності;
          • про шлюб і розірвання шлюбу — свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили, або виданий компетентними органами іноземної держави документ, який згідно з її національним законодавством підтверджує відповідний факт (за умови перебування у шлюбі або реєстрації акту цивільного стану про його розірвання) – за наявності.

Внесення до заяви-анкети та у подальшому у паспорт написання складових імені «прізвища» та «імені» здійснюється українською мовою та латинськими літерами відповідно до Таблиці транслітерації українського алфавіту латиницею, затвердженою постановою КМУ від 27.01.2010 № 55.


За необхідності написання прізвища або/та ім’я латинськими літерами відповідно до написання у раніше виданих на ім’я особи документах, подається письмова заява (довільної форми) та документ, що підтверджує зазначений факт, а саме:

        • паспорт громадянина України, паспорт громадянина України для виїзду за кордон, проїзний документ дитини;
        • документ, що підтверджує факт народження, зміни імені (у тому числі у разі укладення або розірвання шлюбу), виданого компетентним органом іноземної держави та легалізованого в установленому порядку;
        • раніше видані паспорта на ім’я дитини/батьків (або одного з них)/одного з подружжя, у тому числі в паспортах для виїзду за кордон, виданих іноземними державами, якщо дитина/батьки/один з подружжя є іноземцями.

Видані компетентними органами іноземної держави документи засвідчуються в установленому законодавством порядку, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України. Такі документи подаються з перекладом на українську мову, засвідченим нотаріально.

Оригінали документів (крім документів, що підтверджують сплату адміністративного збору та державного мита)  повертаються особі або її законному представнику/уповноваженій особі після оформлення заяви-анкети.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Відмова заявнику в прийнятті документів та оформленні заяви-анкети здійснюється у разі неподання повного переліку документів (у тому числі, у разі не підтвердження  за допомогою програмного продукту «cheсk» інформації про сплату адміністративного  збору**) або не відповідність їх оформлення вимогам законодавства.

Відмова від оформлення чи видачі паспорта за результатами розгляду заяви-анкети та поданих документів надається заявнику у разі якщо:
    • особа не є громадянином України;
    • особа вже отримала паспорт (у тому числі паспорт зразка 1994 року), який є дійсним на день звернення (крім випадків обміну паспорта у зв’язку з виявленням помилки в інформації, внесеній до нього; звернення для обміну протягом одного місяця до дати закінчення строку дії паспорта);
    • дані, отримані з баз даних Реєстру, картотек, не підтверджують надану заявником інформацію;
    • за видачею паспорта звернувся законний представник, який не має документально підтверджених повноважень на отримання паспорта;
    • особа подала не в повному обсязі документи та інформацію, необхідні для оформлення і видачі паспорта;
    • особу не встановлено за результатами проведення процедури встановлення особи.

Вартість послуги

Послуга надається платно

Розмір адміністративного  збору за оформлення та видачу паспорта з дня оформлення заяви-анкети у строк:

    • не пізніше ніж через 20 робочих днів    —  345 грн. (126 грн. вартість адміністративної послуги  та 219 грн. вартість бланка);
    • не пізніше ніж через 10 робочих днів    —  471 грн.  (252 грн. вартість адміністративної послуги  та 219 грн. вартість бланка).

Оплата наданої послуги здійснюється шляхом перерахування заявником  коштів через банки, відділення поштового зв’язку або програмно-технічні комплекси самообслуговування.

Терміни виконання

    • не пізніше ніж через 20 робочих днів з дня оформлення заяви-анкети для  його отримання;
    • не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня оформлення заяви-анкети для  його термінового отримання.

У разі проведення процедури встановлення особи строк розгляду заяви-анкети може бути продовжений до двох місяців.

Необхідні документи

Для оформлення паспорта громадянина України  особа подає:

    • заяву-анкету за зразком, затвердженим наказом МВС від 26.11.2014 № 1279 (формується та роздруковується із застосуванням засобів Єдиного державного демографічного реєстру працівником територіального підрозділу ДМС/відділу «Центр надання адміністративних послуг»).
    • витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань (у разі викрадення паспорта на території України);
    • документи, що підтверджують сплату адміністративного збору та державного мита (крім оформлення паспорта замість викраденого);
    • довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків (РНОКПП) або повідомлення про відмову від його прийняття (для осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття зазначеного номера) – за умови реєстрації в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків та інших обов’язкових платежів або отримання повідомлення про відмову від прийняття зазначеного номера (для осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття зазначеного номера). Якщо така інформація подавалася під час оформлення паспорта, що підлягає обміну відповідні документи не надаються;
    • Документи, що підтверджують відомості для внесення додаткової змінної інформації до безконтактного електронного носія, що міститься у паспорті:
            • про місце проживання — довідку про реєстрацію місця проживання особи (за зразком наведеним у додатку 13 до Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою КМУ від 02.03.№ 207 2016 «Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру») – за наявності;
            • про народження дітей — свідоцтва про народження дітей;
            • про шлюб і розірвання шлюбу — свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили, або виданий компетентними органами іноземної держави документ, який згідно з її національним законодавством підтверджує відповідний факт (за умови перебування у шлюбі або реєстрації акту цивільного стану про його розірвання) – за наявності;
            • про зміну імені — свідоцтво про зміну імені, свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили, або виданий компетентними органами іноземної держави документ, який згідно з її національним законодавством підтверджує відповідний факт (за умови зміни прізвища, імені або по батькові) – за наявності.

Для оформлення паспорта особі, яка не може пересуватися самостійно у зв’язку з тривалим розладом здоров’я, який підтверджується медичним висновком закладу охорони здоров’я, оформлений в установленому порядку, або особі, яка відбуває покарання в установах виконання покарань або перебуває на тривалому стаціонарному лікуванні в закладах МОЗ закритого типу додатково подається одна фотокартка розміром 10 х 15 сантиметрів для внесення відцифрованого образу обличчя особи шляхом сканування із застосуванням засобів Реєстру. Фотокартка повинна відповідати Вимогам до відцифрованого образу обличчя особи, фотокарток, що подаються для оформлення або обміну документів, що посвідчують особу, підтверджують громадянство України чи спеціальний статус особи, та фотографічного зображення на них, затвердженого наказом МВС від 18.10.2019 № 875.

Внесення до заяви-анкети та у подальшому у паспорт написання складових імені «прізвища» та «імені» здійснюється українською мовою та латинськими літерами відповідно до Таблиці транслітерації українського алфавіту латиницею, затвердженою постановою КМУ від 27.01.2010 № 55.


За необхідності написання прізвища або/та ім’я латинськими літерами відповідно до написання у раніше виданих на ім’я особи документах, подається письмова заява (довільної форми) та документ, що підтверджує зазначений факт, а саме:

      • паспорт громадянина України, паспорт громадянина України для виїзду за кордон, проїзний документ дитини;
      • документ, що підтверджує факт народження, зміни імені (у тому числі у разі укладення або розірвання шлюбу), виданого компетентним органом іноземної держави та легалізованого в установленому порядку;
      • раніше видані паспорта на ім’я дитини/батьків (або одного з них)/одного з подружжя, у тому числі в паспортах для виїзду за кордон, виданих іноземними державами, якщо дитина/батьки/один з подружжя є іноземцями.

У разі подання заяви-анкети законним представником/уповноваженою особою адміністрації установи виконання покарань або закладу МОЗ закритого типу, додатково подаються документ, що посвідчує особу законного представника/уповноваженої особи та документ, що підтверджує повноваження особи як законного представника (крім випадків, коли законним представником є один із батьків)/уповноваженої особи адміністрації установи виконання покарань або закладу МОЗ закритого типу.

Видані компетентними органами іноземної держави документи, що подаються для оформлення паспорта, засвідчуються в установленому законодавством порядку, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України. Такі документи подаються з перекладом на українську мову, засвідченим нотаріально.

Оригінали документів повертаються особі (крім документів, що підтверджують сплату адміністративного збору та державного мита) або її законному представнику/уповноваженій особі після оформлення заяви-анкети.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Відмова заявнику в прийнятті документів та оформленні заяви-анкети здійснюється у разі неподання повного переліку документів (у тому числі, у разі не підтвердження  за допомогою програмного продукту «cheсk» інформації про сплату адміністративного збору**) або не відповідність їх оформлення вимогам законодавства.

Відмова від оформлення чи видачі паспорта за результатами розгляду заяви-анкети та поданих документів надається заявнику у разі якщо:
    • особа не є громадянином України;
    • особа вже отримала паспорт (у тому числі паспорт зразка 1994 року), який є дійсним на день звернення (крім випадків обміну паспорта у зв’язку з виявленням помилки в інформації, внесеній до нього; звернення для обміну протягом одного місяця до дати закінчення строку дії паспорта; непридатності для подальшого використання);
    • дані, отримані з баз даних Реєстру, картотек, не підтверджують надану заявником інформацію;
    • за видачею паспорта звернувся законний представник, який не має документально підтверджених повноважень на отримання паспорта;
    • особа подала не в повному обсязі документи та інформацію, необхідні для оформлення і видачі паспорта;
    • особу не встановлено за результатами проведення процедури встановлення особи.

Вартість послуги

Послуга надається платно

Розмір адміністративного  збору за оформлення та видачу паспорта з дня оформлення заяви-анкети у строк:

    • не пізніше ніж через 20 робочих днів    —  345 грн. (126 грн. вартість адміністративної послуги  та 219 грн. вартість бланка);
    • не пізніше ніж через 10 робочих днів    —  471 грн. (252 грн. вартість адміністративної послуги  та 219 грн. вартість бланка);
    • та державного мита – 34 грн. (2 неоподатковуваних мінімуми доходів громадян), крім оформлення паспорта замість викраденого.

Оплата наданої послуги здійснюється шляхом перерахування заявником коштів через банки,    відділення поштового зв’язку або програмно-технічні комплекси самообслуговування.

Терміни виконання

  • не пізніше ніж через 20 робочих днів з дня оформлення заяви-анкети для  його отримання;
  • не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня оформлення заяви-анкети для  його термінового отримання.