Необхідні документи

Для виплати допомоги на поховання відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 31 січня 2007 р. № 99 «Про затвердження Порядку надання допомоги на поховання деяких категорій осіб виконавцю волевиявлення померлого або особі, яка зобов’язалася поховати померлого» (зі змінами)
  • заява довільної форми;
  • витяг з державного реєстру актів цивільного стану громадян про смерть для отримання матеріальної допомоги;
  • копія свідоцтва про смерть;
  • копія сторінок паспорта заявника, що засвідчують особу та місце реєстрації ( ID-картки та витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання);
  • копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податку (або, у разі відмови від ІПН, копія сторінки паспорта, де є відмітка про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта) заявника;
  • 6. довідки з Пенсійного фонду та управління соціального захисту населення про те, що померла особа не отримувала пенсію та допомогу;
  • 7. довідка з навчального закладу (у разі смерті осіб:
      • аспіранта
      • докторанта
      • клінічного ординатора
      • студента вищого навчального закладу І — IV рівнів акредитації очної форми навчання
      • учня професійно-технічного навчального закладу, якщо померла особа не перебувала на утриманні особи, застрахованої в системі  загальнообов’язкового державного соціального страхування
      • особи, яка перебувала на утриманні зазначених осіб)
  • довідка з управління соціального захисту населення про отримання допомог (у разі смерті: — дитини, на яку один з батьків (опікун, піклувальник, усиновитель), що не застрахований в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування, отримував допомогу відповідно до Закону України “Про державну допомогу сім’ям з дітьми“,

— особи, не застрахованої в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування, яка отримувала на дитину допомогу відповідно до Закону України “Про державну допомогу сім’ям з дітьми“ або Закону України “Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам“);

  • копія трудової книжки або довідка/акт про те, що померла особа на момент смерті ніде не працювала, складена головою вуличного / будинкового комітету, головою ОСББ, або інспектором сектору по роботі з органами самоорганізації населення організаційного відділу Миргородської міської ради. Довідка про те, що особа не була зареєстрована у центрі зайнятості як безробітна (у разі смерті особи, яка не досягла пенсійного віку та на момент смерті не працювала, не перебувала на службі, не була зареєстрована у центрі зайнятості як безробітна)
  • копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (у разі смерті /загибелі внутрішньо переміщеної особи)
  • реквізити банківського рахунку для виплати допомоги

Копії документів завіряються посадової особою центру надання адміністративних послуг, яка/який прийняв заяву.

 Допомога виплачується у разі звернення впродовж шести місяців після смерті особи у розмірі, встановленому на день смерті.

 Для виплати одноразової грошової допомоги на поховання цивільних осіб, загиблих (померлих) внаслідок надзвичайної ситуації (надзвичайної події) воєнного характеру (бомбардувань, авіаударів, збройних нападів та інших ушкоджень):
  • заява із зазначенням членів сім’ї загиблої (померлої) особи (за формою згідно з додатком до Порядку виплати допомог на поховання затвердженого рішенням 46 сесії Миргородської міської ради 8 скликання від 26.01.2024 року № 30)
  • копія сторінок паспорта заявника, що засвідчують особу та місце реєстрації ( ID-картки та витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання)
  • копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податку (або, у разі відмови від ІПН, копія сторінки паспорта, де є відмітка про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта) заявника
  • копія лікарського свідоцтва про смерть (форма 106/о)
  • копія свідоцтва про смерть загиблого (померлого)
  • копії документів, що підтверджують родинні стосунки заявника із загиблою(померлою) особою
  • копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (у разі смерті /загибелі внутрішньо переміщеної особи)
  • акт підтвердження фактичного місця проживання загиблої/померлої особи (у разі смерті /загибелі внутрішньо переміщених осіб, та осіб, зареєстрованих за межами Миргородської територіальної громади)
  • письмові згоди від інших членів сім’ї загиблої (померлої) цивільної особи про виплату допомоги заявнику (за наявністю інших членів сім’ї )
  • реквізити банківського рахунку для виплати допомоги

Копії документів завіряються посадової особою центру надання адміністративних послуг, яка/який прийняв заяву.

 Допомога виплачується у разі звернення впродовж шести місяців після смерті особи у розмірі, встановленому на день смерті.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  • невідповідності поданих документів
  • повторного звернення з тих самих обставин (у разі отримання допомоги за попереднім зверненням)
  • відсутності коштів у бюджеті Миргородської міської територіальної громади

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

До 30 календарних днів

Необхідні документи

  • заява довільної форми
  • копію паспорта громадянина України (ID — картка
  • витяг щодо реєстрації місця проживання)
  • копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податку (або, у разі відмови від ІПН, копія сторінки паспорта, де є відмітка про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта)
  • копію довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (для внутрішньо переміщених осіб)
  • акт підтвердження фактичного місця проживання (для внутрішньо переміщених осіб)
  • висновок лікарсько-консультативної комісії, засвідчений належним чином, про необхідність лікування, який виданий не раніше 90 днів до дня звернення
  • довідку про доходи заявника та членів сім’ї, які проживають з заявником, за попередні дванадцять місяців перед зверненням
  • свідоцтво про народження (в разі потреби)
  • акт обстеження матеріально-побутових умов заявника, в якому необхідно вказати його матеріальний стан та потребу у допомозі
  • реквізити банківського рахунку для виплати допомоги.

Копії документів завіряються посадовою особою центру надання адміністративних послуг, яка/який прийняв заяву

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  • невідповідності поданих документів
  • відсутності коштів у бюджеті міської територіальної громади
  • коли на момент розгляду звернення заявник або особа, яка потребує матеріальної допомоги, перебуває у списку померлих осіб
  • повторного звернення особи протягом року
  • якщо заявником надані недостовірні відомості чи приховано відомості про матеріальний стан сім’ї, які вплинули або можуть вплинути на рішення про надання допомоги
  • якщо заявник звернувся із заявою про відмову від допомоги
  • якщо придбання (виділення) ліків для лікування захворювання передбачено програмою «Доступні ліки» та іншими програмами, що фінансуються з державного, місцевого та обласного бюджетів
  • якщо надання матеріальної грошової допомоги заявнику є недоцільним з інших причин, що буде обумовлено в акті обстеження
  • наявності діагнозу захворювання, зазначеного у висновку лікасько-консультативної комісії, який не відповідає переліку, наведеному у п.1.4 цього Порядку
  • при відмові від проведення обстеження та надання необхідних довідок

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

До 30 календарних днів