Необхідні документи
Для виплати допомоги на поховання відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 31 січня 2007 р. № 99 «Про затвердження Порядку надання допомоги на поховання деяких категорій осіб виконавцю волевиявлення померлого або особі, яка зобов’язалася поховати померлого» (зі змінами)
- заява довільної форми;
- витяг з державного реєстру актів цивільного стану громадян про смерть для отримання матеріальної допомоги;
- копія свідоцтва про смерть;
- копія сторінок паспорта заявника, що засвідчують особу та місце реєстрації ( ID-картки та витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання);
- копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податку (або, у разі відмови від ІПН, копія сторінки паспорта, де є відмітка про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта) заявника;
- 6. довідки з Пенсійного фонду та управління соціального захисту населення про те, що померла особа не отримувала пенсію та допомогу;
- 7. довідка з навчального закладу (у разі смерті осіб:
-
- аспіранта
- докторанта
- клінічного ординатора
- студента вищого навчального закладу І — IV рівнів акредитації очної форми навчання
- учня професійно-технічного навчального закладу, якщо померла особа не перебувала на утриманні особи, застрахованої в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування
- особи, яка перебувала на утриманні зазначених осіб)
-
- довідка з управління соціального захисту населення про отримання допомог (у разі смерті: — дитини, на яку один з батьків (опікун, піклувальник, усиновитель), що не застрахований в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування, отримував допомогу відповідно до Закону України “Про державну допомогу сім’ям з дітьми“,
— особи, не застрахованої в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування, яка отримувала на дитину допомогу відповідно до Закону України “Про державну допомогу сім’ям з дітьми“ або Закону України “Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам“);
- копія трудової книжки або довідка/акт про те, що померла особа на момент смерті ніде не працювала, складена головою вуличного / будинкового комітету, головою ОСББ, або інспектором сектору по роботі з органами самоорганізації населення організаційного відділу Миргородської міської ради. Довідка про те, що особа не була зареєстрована у центрі зайнятості як безробітна (у разі смерті особи, яка не досягла пенсійного віку та на момент смерті не працювала, не перебувала на службі, не була зареєстрована у центрі зайнятості як безробітна)
- копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (у разі смерті /загибелі внутрішньо переміщеної особи)
- реквізити банківського рахунку для виплати допомоги
Копії документів завіряються посадової особою центру надання адміністративних послуг, яка/який прийняв заяву.
Допомога виплачується у разі звернення впродовж шести місяців після смерті особи у розмірі, встановленому на день смерті.
Для виплати одноразової грошової допомоги на поховання цивільних осіб, загиблих (померлих) внаслідок надзвичайної ситуації (надзвичайної події) воєнного характеру (бомбардувань, авіаударів, збройних нападів та інших ушкоджень):
- заява із зазначенням членів сім’ї загиблої (померлої) особи (за формою згідно з додатком до Порядку виплати допомог на поховання затвердженого рішенням 46 сесії Миргородської міської ради 8 скликання від 26.01.2024 року № 30)
- копія сторінок паспорта заявника, що засвідчують особу та місце реєстрації ( ID-картки та витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання)
- копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податку (або, у разі відмови від ІПН, копія сторінки паспорта, де є відмітка про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта) заявника
- копія лікарського свідоцтва про смерть (форма 106/о)
- копія свідоцтва про смерть загиблого (померлого)
- копії документів, що підтверджують родинні стосунки заявника із загиблою(померлою) особою
- копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (у разі смерті /загибелі внутрішньо переміщеної особи)
- акт підтвердження фактичного місця проживання загиблої/померлої особи (у разі смерті /загибелі внутрішньо переміщених осіб, та осіб, зареєстрованих за межами Миргородської територіальної громади)
- письмові згоди від інших членів сім’ї загиблої (померлої) цивільної особи про виплату допомоги заявнику (за наявністю інших членів сім’ї )
- реквізити банківського рахунку для виплати допомоги
Копії документів завіряються посадової особою центру надання адміністративних послуг, яка/який прийняв заяву.
Допомога виплачується у разі звернення впродовж шести місяців після смерті особи у розмірі, встановленому на день смерті.
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги
- невідповідності поданих документів
- повторного звернення з тих самих обставин (у разі отримання допомоги за попереднім зверненням)
- відсутності коштів у бюджеті Миргородської міської територіальної громади
Вартість послуги
Послуга надається безоплатно
Терміни виконання
До 30 календарних днів
Завантажити файли
Необхідні документи
- заява довільної форми
- копію паспорта громадянина України (ID — картка
- витяг щодо реєстрації місця проживання)
- копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податку (або, у разі відмови від ІПН, копія сторінки паспорта, де є відмітка про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта)
- копію довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (для внутрішньо переміщених осіб)
- акт підтвердження фактичного місця проживання (для внутрішньо переміщених осіб)
- висновок лікарсько-консультативної комісії, засвідчений належним чином, про необхідність лікування, який виданий не раніше 90 днів до дня звернення
- довідку про доходи заявника та членів сім’ї, які проживають з заявником, за попередні дванадцять місяців перед зверненням
- свідоцтво про народження (в разі потреби)
- акт обстеження матеріально-побутових умов заявника, в якому необхідно вказати його матеріальний стан та потребу у допомозі
- реквізити банківського рахунку для виплати допомоги.
Копії документів завіряються посадовою особою центру надання адміністративних послуг, яка/який прийняв заяву
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги
- невідповідності поданих документів
- відсутності коштів у бюджеті міської територіальної громади
- коли на момент розгляду звернення заявник або особа, яка потребує матеріальної допомоги, перебуває у списку померлих осіб
- повторного звернення особи протягом року
- якщо заявником надані недостовірні відомості чи приховано відомості про матеріальний стан сім’ї, які вплинули або можуть вплинути на рішення про надання допомоги
- якщо заявник звернувся із заявою про відмову від допомоги
- якщо придбання (виділення) ліків для лікування захворювання передбачено програмою «Доступні ліки» та іншими програмами, що фінансуються з державного, місцевого та обласного бюджетів
- якщо надання матеріальної грошової допомоги заявнику є недоцільним з інших причин, що буде обумовлено в акті обстеження
- наявності діагнозу захворювання, зазначеного у висновку лікасько-консультативної комісії, який не відповідає переліку, наведеному у п.1.4 цього Порядку
- при відмові від проведення обстеження та надання необхідних довідок