Необхідні документи

  • заява
  • паспорт громадянина України/тимчасове посвідчення громадянина України/е-паспорт громадянина України
  • документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (картка платника податків), або дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків, внесені до паспорта громадянина України
  • копія документів, що підтверджують наявність права власності у постраждалого на житло (майно) на момент подання заяви
  • копії відповідних підтверджуючих документів щодо виникнення надзвичайної ситуації (надзвичайної події), виданих спеціальними уповноваженими органами згідно з чинним законодавством (за наявності)
  • реквізити банківського рахунку для виплати допомоги

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  • невідповідність поданих документів
  • повторне звернення про виплату допомоги щодо пошкодженого того самого житла (майна) внаслідок тієї самої надзвичайної ситуації (події); — смерті особи, яка звернулась за отриманням допомоги
  • відсутності коштів у бюджеті Миргородської міської територіальної громади

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

30 календарних днів з дня реєстрації заяви адміністратором ЦНАП