Необхідні документи

  • заява про присвоєння адреси щодо об’єкта будівництва або закінченого будівництвом об’єкта із зазначенням прізвища, імені, по батькові заявника та реєстраційного номера облікової картки платника податків (за наявності) — для фізичної особи або найменування та ідентифікаційного коду юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України — для юридичної особи, відомостей про ідентифікатор закінченого будівництвом об’єкта (для об’єктів, яким присвоєно ідентифікатор до подання заяви);
  • копія документа, що посвідчує право власності або користування земельною ділянкою, на якій споруджується (споруджено) об’єкт (крім випадків, встановлених Кабінетом Міністрів України в Порядку присвоєння адрес), — у разі, якщо право власності або користування земельною ділянкою не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно;
  • генеральний план об’єкта будівництва (у разі спорудження об’єкта на підставі проектної документації на будівництво) — у разі подання заяви про присвоєння адреси щодо об’єкта будівництва;
  • копія документа, що дає право на виконання будівельних робіт, — у разі подання заяви про присвоєння адреси щодо об’єкта будівництва (якщо відомості про такий документ не внесено до електронної системи);
  • копія документа, що засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта, — у разі подання заяви про присвоєння адреси щодо закінченого будівництвом об’єкта (якщо відомості про такий документ не внесено до електронної системи);
  • копія документа, що посвідчує особу заявника, — у разі подання документів поштовим відправленням;
  • копія документа, що засвідчує повноваження представника, — у разі подання документів представником поштовим відправленням або в електронній формі.

Копії документів, що подаються для присвоєння адреси, засвідчуються замовником (його представником).

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  • подання неповного пакета документів
  • виявлення неповних або недостовірних відомостей у поданих документах, що підтверджено документально
  • подання заяви особою, яка не є замовником, або його представником — у разі подання заяви щодо присвоєння, коригування адреси щодо об’єкта будівництва
  • подання заяви до органу з присвоєння адреси, який не має повноважень приймати рішення про присвоєння, коригування адреси на відповідній території

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

5 робочих днів

Необхідні документи

  • заява власника (співвласників) закінченого будівництвом об’єкта про зміну адреси із зазначенням прізвища, імені, по батькові власника (співвласників) та реєстраційного номера облікової картки платника податків (за наявності) — для фізичної особи або найменування та ідентифікаційного коду юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України — для юридичної особи, відомостей про адресу, ідентифікатор закінченого будівництвом об’єкта (для об’єктів, яким присвоєно ідентифікатор до подання заяви), реєстраційного номера об’єкта нерухомого майна в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно (у разі якщо право власності на об’єкт зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно);
  • документ, що посвідчує право власності на об’єкт нерухомого майна до його об’єднання, поділу або виділення частки, — у разі, якщо право власності на об’єкт не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно
  • копія договору про поділ спільного майна, договір про виділ у натурі частки із спільного майна або відповідне рішення суду — у разі, якщо об’єкт перебуває у спільній власності
  • документ, що засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта (крім випадків, якщо об’єкт нерухомого майна створюється шляхом поділу, об’єднання або виділення без проведення будівельних робіт, що відповідно до законодавства потребують отримання дозволу на їх проведення), — у разі, якщо відомості про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта не внесено до Реєстру будівельної діяльності
  • технічний паспорт на новостворений об’єкт нерухомого майна — у разі, якщо технічний паспорт створений без використання Реєстру будівельної діяльності
  • копія документа, що посвідчує особу заявника, — у разі подання документів поштовим відправленням
  • копія документа, що засвідчує повноваження представника, — у разі подання документів представником поштовим відправленням або в електронній формі

Копії документів, що подаються для зміни адреси об’єкта нерухомого майна, засвідчуються заявником (його представником).

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  • подання неповного пакета документів
  • виявлення неповних або недостовірних відомостей у поданих документах, що підтверджено документально
  • подання заяви особою, яка не є власником (співвласником) об’єкта нерухомого майна, щодо якого подано заяву про зміну адреси, або його (їх) представником
  • подання заяви до органу з присвоєння адреси, який не має повноважень приймати рішення про присвоєння адреси на відповідній території

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

5 робочих днів

Необхідні документи

  • генеральний план об’єкта будівництва (у разі спорудження об’єкта на підставі проектної документації на будівництво) — у разі подання заяви про коригування адреси щодо об’єкта будівництва
  • копія документа, що посвідчує особу заявника, — у разі подання документів поштовим відправленням
  • копія документа, що засвідчує повноваження представника, — у разі подання документів представником поштовим відправленням або в електронній формі

Копії документів, що подаються для коригування адреси щодо об’єкта будівництва, засвідчуються замовником (його представником)

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  • подання неповного пакета документів
  • виявлення неповних або недостовірних відомостей у поданих документах, що підтверджено документально
  • подання заяви особою, яка не є замовником, або його представником — у разі подання заяви щодо присвоєння, коригування адреси щодо об’єкта будівництва
  • подання заяви до органу з присвоєння адреси, який не має повноважень приймати рішення про присвоєння, коригування адреси на відповідній території

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

5 робочих днів

Необхідні документи

  • заява про упорядкування адреси щодо об’єкта нерухомого майна комунальної/державної власності найменування та ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України — для юридичної особи, відомостей про ідентифікатор закінченого будівництвом об’єкта (для об’єктів, яким присвоєно ідентифікатор до подання заяви)
  • копія документа, що посвідчує право власності на об’єкт нерухомого майна — у разі, якщо право власності не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно
  • витяг з ДЗК у разі наявності таких відомостей
  • копія документа, що посвідчує особу заявника, — у разі подання документів поштовим відправленням
  • копія документа, що засвідчує повноваження представника, — у разі подання документів представником поштовим відправленням або в електронній формі

Копії документів, що подаються для присвоєння адреси, засвідчуються замовником (його представником).

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  • подання неповного пакета документів
  • виявлення неповних або недостовірних відомостей у поданих документах, що підтверджено документально
  • подання заяви особою, яка не є замовником, або його представником — у разі подання заяви щодо присвоєння, коригування адреси щодо об’єкта будівництва
  • подання заяви до органу з присвоєння адреси, який не має повноважень приймати рішення про присвоєння, коригування адреси на відповідній території

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

5 робочих днів

Необхідні документи

Заява замовника – суб’єкта господарювання у довільній формі про можливість розміщення тимчасової споруди замовника, до якої додаються:
  • графічні матеріали із зазначенням бажаного місця розташування тимчасової споруди, виконані замовником у довільній формі на топографо – геодезичній основі М 1:500 кресленнями контурів ТС з прив’язкою до місцевості;
  • реквізити замовника (найменування/ прізвище, ім’я та по батькові (за наявності)/, місцезнаходження ТС/ контактна інформація) та напрям підприємницької діяльності

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  • подання неповного пакета документів, визначених пунктом «Необхідні документи»
  • подання недостовірних відомостей, зазначених у пункті «Необхідні документи»

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

До 10 днів

Необхідні документи

Заява замовника — суб’єкта господарювання у довільній формі, до якої додаються:

  • схема розміщення тимчасової споруди
  • ескізи фасадів ТС у кольорі М 1: 50 (для стаціонарних ТС), які виготовляє суб’єкт господарювання, який має у своєму складі архітектора, що має кваліфікаційний сертифікат, або архітектор, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат
  • технічні умови щодо інженерного забезпечення (за наявності), отримані замовником у балансоутримувача відповідних інженерних мереж

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  • подання неповного пакета документів, визначених пунктом «Необхідні документи»
  • подання недостовірних відомостей, зазначених у пункті «Необхідні документи»

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

10 робочих днів

Необхідні документи

  • Заява замовника — суб’єкта господарювання у довільній формі, до якої додається паспорт прив’язки (примірник замовника, оригінал)

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  • подання неповного пакета документів, визначених пунктом «Необхідні документи»
  • подання недостовірних відомостей, зазначених у пункті «Необхідні документи»

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

10 робочих днів

Необхідні документи

Заява замовника — суб’єкта господарювання у довільній формі щодо внесення змін до паспорта прив’язки у частині ескізів фасадів, до якої додаються:
  • паспорт прив’язки (примірник замовника, оригінал)
  • ескізи фасадів ТС у кольорі М 1:50 (для стаціонарних ТС), які виготовляє суб’єкт господарювання, який має у своєму складі архітектора, що має кваліфікаційний сертифікат, або архітектор, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  • подання неповного пакета документів, визначених пунктом «Необхідні документи»
  • подання недостовірних відомостей, зазначених у пункті «Необхідні документи»

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

10 робочих днів

Необхідні документи

  • Заява замовника — суб’єкта господарювання у довільній формі, до якої додається паспорт прив’язки (примірник замовника, оригінал)

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  • подання неповного пакета документів, визначених пунктом «Необхідні документи»
  • подання недостовірних відомостей, зазначених у пункті «Необхідні документи»

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

10 робочих днів

Необхідні документи

Заява встановленого зразка (згідно з додатком 1 до Правил розміщення зовнішньої реклами на території Миргородської міської територіальної громади, затверджених рішенням тридцять п’ятої сесії Миргородської міської ради восьмого скликання від 12.07.2023 р. № 175) суб’єкта господарювання, до якої додаються:

  • фотокартка або комп’ютерний макет місця (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів), на якому планується розташування рекламного засобу
  • ескіз рекламного засобу з конструктивним рішенням
  • згода власників або уповноважених ними органів (за умови розміщення зовнішньої реклами на фасадах будинків, спорудах та територіях приватної форми власності)

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  • подання суб’єктом господарювання неповного пакета документів, визначених пунктом «Необхідні документи»;
  • виявлення в документах, поданих суб’єктом господарювання, недостовірних відомостей;
  • негативний висновок за результатами проведених експертиз та обстежень або інших наукових і технічних оцінок, необхідних для видачі документа дозвільного характеру

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

10 робочих днів

Необхідні документи

Заява замовника — суб’єкта господарювання у довільній формі, а також суб’єкта господарювання, який набув права власності на рекламний засіб або орендував його,  до якої додаються:
  • фотокартка або комп’ютерний макет місця (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів) розташування рекламного засобу
  • ескіз рекламного засобу з конструктивним рішенням
  • оригінал дозволу на розміщення зовнішньої реклами

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  • подання суб’єктом господарювання неповного пакета документів, визначених пунктом «Необхідні документи»
  • виявлення в документах, поданих суб’єктом господарювання, недостовірних відомостей
  • негативний висновок за результатами проведених експертиз та обстежень або інших наукових і технічних оцінок, необхідних для видачі документа дозвільного характеру

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

10 робочих днів

Необхідні документи

  • Заява суб’єкта господарювання у довільній формі, до якої додається:
        • оригінал дозволу на розміщення зовнішньої реклами

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  • подання суб’єктом господарювання неповного пакета документів, визначених пунктом «Необхідні документи»;
  • виявлення в документах, поданих суб’єктом господарювання, недостовірних відомостей

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

10 робочих днів

Необхідні документи

До заяви замовника (із зазначенням кадастрового номера земельної ділянки) додаються:

  • копія документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, або копія договору суперфіцію — у разі, якщо речове право на земельну ділянку не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно;
  • копія документа, що посвідчує право власності на об’єкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці — у разі, якщо право власності на об’єкт нерухомого майна не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, або згода його власника, засвідчена в установленому законодавством порядку (у разі здійснення реконструкції або реставрації);
  • викопіювання з топографо-геодезичного плану М 1:2000

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  • неподання визначених в пункті «Необхідні документ», необхідних для прийняття рішення про надання містобудівних умов та обмежень
  • виявлення недостовірних відомостей у документах, що посвідчують право власності чи користування земельною ділянкою, або у документах, що посвідчують право власності на об’єкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці
  • невідповідність намірів забудови вимогам містобудівної документації на місцевому рівні

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

Протягом 10 робочих днів

Необхідні документи

До заяви замовника про внесення змін (із зазначенням кадастрового номера земельної ділянки) додаються:

  • примірник містобудівних умов та обмежень замовника
  • проектні пропозиції зі змінами

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  • неподання визначених в п.3 документів, необхідних для прийняття рішення про надання містобудівних умов та обмежень
  • виявлення недостовірних відомостей у документах, що посвідчують право власності чи користування земельною ділянкою, або у документах, що посвідчують право власності на об’єкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці
  • невідповідність намірів забудови вимогам містобудівної документації на місцевому рівні

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

Протягом 10 робочих днів

Необхідні документи

До заяви замовника (із зазначенням кадастрового номера земельної ділянки) додається:

  • примірник містобудівних умов та обмежень замовника

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  • неподання визначених в п.3 документів, необхідних для прийняття рішення про надання містобудівних умов та обмежень
  • виявлення недостовірних відомостей у документах, що посвідчують право власності чи користування земельною ділянкою, або у документах, що посвідчують право власності на об’єкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці
  • невідповідність намірів забудови вимогам містобудівної документації на місцевому рівні

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

проягом 10 робочих днів

Необхідні документи

Заява на видачу будівельного паспорта встановленого зразка (відповідно до додатку 1 Порядку видачі будівельного паспорта забудови земельної ділянки, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 05.07.2011р. №103), до якої додаються:

  • копія документа, що засвідчує право власності або користування земельною ділянкою, або договір суперфіцію, або заповіту, у разі якщо речове право на земельну ділянку не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно
  • копія документа, що посвідчує право власності на об’єкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці, у разі якщо право власності на об’єкт нерухомого майна не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно (у разі здійснення реконструкції, капітального ремонту)
  • згода співвласника (співвласників) об’єкта нерухомого майна, розташованого на земельній ділянці (у разі здійснення реконструкції, капітального ремонту) (за умови перебування у спільній власності)
  • схема намірів забудови земельної ділянки (місце розташування будівель та споруд на земельній ділянці, відстані до меж сусідніх земельних ділянок та розташованих на них об’єктів, інженерних мереж і споруд, фасади та плани поверхів об’єктів із зазначенням габаритних розмірів, перелік систем інженерного забезпечення, у тому числі автономного, що плануються до застосування, тощо), за формою, наведеною у додатку 2 до Порядку
  • проектна документація (за наявності)
  • згода співвласника (співвласників) земельної ділянки на забудову (у разі розміщення нових об’єктів) (за умови перебування у спільній власності)
  • інформація про наявність у межах земельної ділянки режимоутворюючих об’єктів культурної спадщини та обмеження у використанні земельної ділянки у разі здійснення нового будівництва об’єкта (за наявності)

Копії документів, що подаються для отримання будівельного паспорта, засвідчуються замовником (його представником).   

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  • неподання повного пакета документів, визначених пунктом 3;
  • невідповідність намірів забудови земельної ділянки вимогам містобудівної документації на місцевому рівні, будівельним нормам і правилам;
  •  подання замовником заяви в довільній формі про відмову від отримання будівельного паспорта

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

10 робочих днів

Необхідні документи

  • Заява на видачу дубліката будівельного паспорта у довільній формі

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  • неподання повного пакета документів, визначених пунктом 3;
  • невідповідність намірів забудови земельної ділянки вимогам містобудівної документації на місцевому рівні, будівельним нормам і правилам;
  • подання замовником заяви в довільній формі про відмову від отримання будівельного паспорта

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

1 робочий день

Необхідні документи

Заява на внесення змін до будівельного паспорта встановленого зразка (відповідно до додатку 1 Порядку видачі будівельного паспорта забудови земельної ділянки, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 05.07.2011р. №103), до якої додаються:

  • примірник будівельного паспорта замовника, якщо такий паспорт надавався до 01 вересня 2020 року
  • схема намірів забудови земельної ділянки (місце розташування будівель та споруд на земельній ділянці, фасади та плани поверхів нових об’єктів із зазначенням габаритних розмірів тощо), наведена у додатку 2 до Порядку видачі будівельного паспорта забудови земельної ділянки
  • засвідчена в установленому порядку згода співвласника (співвласників) земельної ділянки на забудову (у разі здійснення нового будівництва об’єкта) (за умови перебування у спільній власності)
  • згода співвласника (співвласників) земельної ділянки на забудову (у разі здійснення нового будівництва об’єкта) (за умови перебування у спільній власності)
  • згода співвласника (співвласників) об’єкта нерухомого майна, розташованого на земельній ділянці (у разі здійснення реконструкції, капітального ремонту) (за умови перебування у спільній власності)
  • інформація про наявність у межах земельної ділянки режимоутворюючих об’єктів культурної спадщини та обмеження у використанні земельної ділянки у разі здійснення нового будівництва об’єкта (за наявності)

Копії документів, що подаються для отримання будівельного паспорта, засвідчуються замовником (його представником)

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  • неподання повного пакета документів, визначених пунктом 3
  • невідповідність намірів забудови земельної ділянки вимогам містобудівної документації на місцевому рівні, будівельним нормам і правилам
  •  подання замовником заяви в довільній формі про відмову від отримання будівельного паспорта

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

10 робочих днів

Необхідні документи

Заява довільної форми від фізичної або юридичної особи, до якої додаються документи:

  • копія документу, що підтверджує право власності або договору найму (оренди) приміщення
  • копія поповерхових планів, завірених в установленому порядку
  • проект переобладнання або перепланування жилих  будинків, жилих і нежилих у жилих будинках приміщень,  погоджений в установленому порядку
  • згода власників, співвласників (наймачів) або уповноважених ними осіб на переобладнання та  перепланування приміщень, що перебувають у їх спільній власності

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  • подання неповного пакета документів, визначених пункті «Необхідні документи»
  • подання недостовірних відомостей, зазначених у пункті «Необхідні документи»
  • переобладнання або перепланування, що планується може призвести до порушення конструктивних елементів або засобів протипожежного захисту, погіршення технічного стану жилого будинку в цілому та порушення прав інших споживачів

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

До 30 днів

Необхідні документи

Заява за формою згідно з додатком до Порядку переведення дачних і садових будинків, що відповідають державним будівельним нормам, у жилі будинки, до якої додаються:

  • копія документу, що підтверджує право власності на дачний чи садовий будинок, засвідчена в установленому порядку (крім випадку, коли право власності на такий будинок зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно)
  • письмова згода співвласників (за наявності) на переведення такого будинку в жилий
  • звіт про проведення технічного огляду дачного чи садового будинку з висновком про його відповідність державним будівельним нормам, підписаний  виконавцем окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, створений  виключно з використанням Реєстру будівельної діяльності у формі електронного документа з присвоєнням реєстраційного номера

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  • неподання документів, зазначених у пункті «Необхідні документи» ;
  • виявлення в поданих документах недостовірних відомостей;
  • встановлення відсутності у дачному чи садовому будинку діючої протягом року системи опалення для забезпечення експлуатації будинку та/або її невідповідність державним будівельним нормам, що встановлюють вимоги до опалення, вентиляції та кондиціонування;
  • встановлення наявності у дачному чи садовому будинку деформацій, що можуть призвести до втрати несучої здатності конструкцій та руйнування будинку, за оцінкою механічного опору та стійкості несучих конструкцій

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

Протягом місяця з дня надходження

Необхідні документи

Заява під час подання документів особисто замовником (уповноваженою ним особою) через Центр надання адміністративних послуг.

Для отримання адміністративної послуги подається:

  • повідомлення щодо виконання підготовчих робіт, за формою, визначеною додатком 1 до Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011р. №466
  • копія документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, або копія договору суперфіцію (не подається у разі, коли державна реєстрація такого права здійснювалася у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно)
  • — копія документа, що посвідчує право власності на будинок чи споруду (не подається у разі, коли державна реєстрація такого права здійснювалася у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно), або згода його власника (співвласників), засвідчена у встановленому законодавством порядку, на проведення будівельних робіт у разі здійснення реконструкції, реставрації чи капітального ремонту

Якщо документи подаються особисто, замовник пред’являє документ, що відповідно до закону посвідчує особу. У разі подання документів уповноваженою ним особою, додатково пред’являється документ, що засвідчує його повноваження

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Відсутні*

*Підготовчі роботи можуть здійснюватися на підставі повідомлення про початок виконання будівельних робіт або дозволу на виконання будівельних робіт.

У разі виявлення недостовірних даних, наведених у надісланому повідомленні, які не є підставою вважати об’єкт самочинним будівництвом відповідно до закону, замовник повідомляється про це письмово в паперовій або електронній формі через електронний кабінет користувача Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва або електронний кабінет користувача Єдиного державного веб-порталу електронних послуг «Портал Дія».

У такому разі замовник подає повідомлення з виправленими (достовірними) даними щодо інформації, яка потребує змін.

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

5 робочих днів

Необхідні документи

  • Заява під час подання документів особисто замовником (уповноваженою ним особою) через Центр надання адміністративних послуг.
  • Для отримання адміністративної послуги подається повідомлення за формою, згідно з додатком 21 до Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011р. №466, із виправленими (достовірними) даними щодо інформації, яка потребує змін.

Якщо документи подаються особисто, замовник пред’являє документ, що відповідно до закону посвідчує особу. У разі подання документів уповноваженою ним особою, додатково пред’являється документ, що засвідчує його повноваження

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Відсутні*

*Подання документів з порушенням вимог, визначених статтею 26-1 Закону, є підставою для залишення таких документів без розгляду та повернення їх заявнику, про що повідомляється заявник у строк, що не перевищує строк, передбачений для розгляду відповідних документів

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

3 робочих дні

Необхідні документи

  • Заява під час подання документів особисто замовником (уповноваженою ним особою) через Центр надання адміністративних послуг.
  • Для отримання адміністративної послуги подається заява в довільній формі про припинення права, набутого на підставі повідомлення про початок виконання підготовчих робіт. Якщо документи подаються особисто, замовник пред’являє документ, що відповідно до закону посвідчує особу. У разі подання документів уповноваженою ним особою, додатково пред’являється документ, що засвідчує його повноваження

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Відсутні*

*Після припинення права на початок виконання підготовчих робіт, набутого на підставі поданого повідомлення, замовник може повторно надіслати повідомлення про початок виконання підготовчих робіт на об’єкті

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

не пізніше наступного робочого дня з дня отримання заяви у паперовій формі

Необхідні документи

  • Заява під час подання документів особисто замовником (уповноваженою ним особою) через центр надання адміністративних послуг
  • Для отримання адміністративної послуги подається повідомлення щодо виконання підготовчих робіт на об’єкті за формою, визначеною додатком 1 до Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011р. №466, із виправленими (достовірними) даними щодо інформації, яка потребує змін

Якщо документи подаються особисто, замовник пред’являє документ, що відповідно до закону посвідчує особу. У разі подання документів уповноваженою ним особою, додатково пред’являється документ, що засвідчує його повноваження

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Відсутні*

*У разі необхідності зміни відомостей про виконання підготовчих робіт, що виконуються на підставі 3 повідомлення про початок виконання будівельних робіт або дозволу на виконання будівельних робіт, відповідні зміни вносяться до зазначених документів.

Подання документів з порушенням вимог, визначених статтею 26-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», є підставою для залишення таких документів без розгляду та повернення їх заявнику, про що повідомляється заявник у строк, що не перевищує строк, передбачений для розгляду відповідних документів.

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

Внесення інформації, зазначеної у повідомленні, до Реєстру будівельної діяльності

Необхідні документи

  • Заява під час подання документів особисто замовником (уповноваженою ним особою) через Центр надання адміністративних послуг.
  • Для отримання адміністративної послуги подається:
      • повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта, за формою визначеною додатком 2 до Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011р. №466
      • копія документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, або копія договору суперфіцію (не подається у разі, коли державна реєстрація такого права здійснювалася у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно)
      • копія документа, що посвідчує право власності на будинок чи споруду (не подається у разі, коли державна реєстрація такого права здійснювалася у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно), або згода його власника (співвласників), засвідчена у встановленому законодавством порядку, на проведення будівельних робіт у разі здійснення реконструкції, реставрації чи капітального ремонту

Якщо документи подаються особисто, замовник пред’являє документ, що відповідно до закону посвідчує особу. У разі подання документів уповноваженою ним особою, додатково пред’являється документ, що засвідчує його повноваження

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Відсутні*

*У разі виявлення недостовірних даних, наведених у надісланому повідомленні, які не є підставою вважати об’єкт самочинним будівництвом відповідно до закону, замовник повідомляється про це письмово в паперовій або електронній формі через електронний кабінет користувача Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва або електронний кабінет користувача Єдиного державного веб-порталу електронних послуг «Портал Дія». У такому разі замовник подає повідомлення з виправленими (достовірними) даними щодо інформації, яка потребує змін. На період дії воєнного стану в Україні та протягом одного року з дня припинення чи скасування воєнного стану будівництво індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків не вище двох поверхів (без урахування мансардного поверху) площею до 500 кв. метрів, господарських будівель і споруд, гаражів, елементів благоустрою та озеленення земельної ділянки за рішенням замовника відповідно до містобудівної документації на місцевому рівні, а у разі відсутності затвердженої містобудівної документації на місцевому рівні — відповідно до цільового призначення земельної ділянки та обмежень у використанні земель, визначених Законом України «Про охорону культурної спадщини», може здійснюватися замовником без отримання будівельного паспорта забудови земельної ділянки. Під час подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт замовник зазначає реєстраційний номер схеми намірів забудови земельної ділянки в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва.

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

5 робочих днів

Необхідні документи

  • Заява під час подання документів особисто замовником (уповноваженою ним особою) через Центр надання адміністративних послуг.
  • Для отримання адміністративної послуги подається:
        • повідомлення за формою згідно з додатком 2 до Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011р. №466, із виправленими (достовірними) даними щодо інформації, яка потребує змін.

Якщо документи подаються особисто, замовник пред’являє документ, що відповідно до закону посвідчує особу. У разі подання документів уповноваженою ним особою, додатково пред’являється документ, що засвідчує його повноваження.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Відсутні*

*Подання документів з порушенням вимог, визначених статтею 26-1 Закону України «Про регудювання містобудівної діяльності», є підставою для залишення таких документів без розгляду та повернення їх заявнику, про що повідомляється заявник у строк, що не перевищує строк, передбачений для розгляду відповідних документів

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

3 робочих днів

Необхідні документи

  • Подання замовником заяви про припинення права, набутого на підставі повідомлення про початок виконання будівельних робіт.
  • Для отримання адміністративної послуги подається заява про припинення права, набутого на підставі повідомлення про початок виконання будівельних робіт.

Якщо документи подаються особисто, замовник пред’являє документ, що відповідно до закону посвідчує особу. У разі подання документів уповноваженою ним особою, додатково пред’являється документ, що засвідчує його повноваження

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Відсутні*

*Замовник будівництва після припинення права на початок виконання будівельних робіт, набутого на підставі поданого повідомлення може повторно надіслати повідомлення згідно з вимогами, встановленими законодавством

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

не пізніше наступного робочого дня з дня отримання заяви у паперовій формі

Необхідні документи

  • Заява під час подання документів особисто замовником (уповноваженою ним особою) через Центр надання адміністративних послуг.
  • Для отримання адміністративної послуги подається:
        • повідомлення про початок виконання будівельних робіт на об’єктах з незначними наслідками (СС1) за формою, визначеною додатком 21 до Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011р. №466
        • копія документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, або копія договору суперфіцію (не подається у разі, коли державна реєстрація такого права здійснювалася у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно)
        • копія документа, що посвідчує право власності на будинок чи споруду (не подається у разі, коли державна реєстрація такого права здійснювалася у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно), або згода його власника (співвласників), засвідчена у встановленому законодавством порядку, на проведення будівельних робіт у разі здійснення реконструкції, реставрації чи капітального ремонту

Якщо документи подаються особисто, замовник пред’являє документ, що відповідно до закону посвідчує особу. У разі подання документів уповноваженою ним особою, додатково пред’являється документ, що засвідчує його повноваження

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Відсутні*

*У разі виявлення недостовірних даних, наведених у надісланому повідомленні, які не є підставою вважати об’єкт самочинним будівництвом відповідно до закону, замовник повідомляється про це письмово в паперовій або електронній формі через електронний кабінет користувача Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва або електронний кабінет користувача Єдиного державного веб-порталу електронних послуг «Портал Дія». У такому разі замовник подає повідомлення з виправленими (достовірними) даними щодо інформації, яка потребує змін

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

5 робочих днів

Необхідні документи

  • Заява під час подання документів особисто замовником (уповноваженою ним особою) через Центр надання адміністративних послуг
  • Для отримання адміністративної послуги подається повідомлення про початок виконання будівельних робіт на об’єктах з незначними наслідками (СС1) за формою визначеною додатком 21 до Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011р. №466, із виправленими (достовірними) даними щодо інформації, яка потребує змін

Якщо документи подаються особисто, замовник пред’являє документ, що відповідно до закону посвідчує особу. У разі подання документів уповноваженою ним особою, додатково пред’являється документ, що засвідчує його повноваження

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Відсутні*

*Подання документів з порушенням вимог, визначених статтею 26-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», є підставою для залишення таких документів без розгляду та повернення їх заявнику, про що повідомляється заявник у строк, що не перевищує строк, передбачений для розгляду відповідних документів.

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

3 робочих дні

Необхідні документи

  • Заява під час подання документів особисто замовником (уповноваженою ним особою) через Центр надання адміністративних послуг.
  • Для отримання адміністративної послуги подається заява в довільній формі про припинення права, набутого на підставі повідомлення про початок виконання будівельних робіт на об’єктах з незначними наслідками (СС1)

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Відсутні*

*Після припинення права на початок виконання будівельних робіт, набутого на підставі поданого повідомлення,  замовник може повторно надіслати повідомлення про початок виконання будівельних робіт на об’єкті.

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

не пізніше наступного робочого дня з дня отримання заяви у паперовій формі

Необхідні документи

  • Заява під час подання документів особисто замовником (уповноваженою ним особою) через центр надання адміністративних послуг
  • Для отримання адміністративної послуги подається декларація про готовність до експлуатації об’єкта, будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорта за формою, визначеною додатком 2 до Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011р. № 461
  • копія документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, або копія договору суперфіцію (не подається у разі, коли державна реєстрація такого права здійснювалася у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно)
  • копія документа, що посвідчує право власності на будинок чи споруду(не подається у разі, коли державна реєстрація такого права здійснювалася у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно), або згода його власника (співвласників), засвідчена у встановленому законодавством порядку, на проведення будівельних робіт у разі здійснення реконструкції, реставрації чи капітального ремонту.

Якщо документи подаються особисто, замовник пред’являє документ, що відповідно до закону посвідчує особу. У разі подання документів уповноваженою ним особою, додатково пред’являється документ, що засвідчує його повноваження

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Відсутні*

*У разі подання чи оформлення декларації з порушенням установлених законодавством вимог декларація повертається замовнику (його уповноваженій особі). Після усунення недоліків, що спричинили повернення декларації, замовник (уповноважена ним особа) може повторно звернутися для реєстрації декларації

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

10 робочих днів

Необхідні документи

  • Заява під час подання документів особисто замовником (уповноваженою ним особою) через Центр надання адміністративних послуг.
  • Для отримання адміністративної послуги подається декларація про готовність до експлуатації об’єкта з незначними наслідками (СС1) за формою, визначеною додатком 3 до Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011р. №461
  • копія документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, або копія договору суперфіцію (не подається у разі, коли державна реєстрація такого права здійснювалася у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно);
  • копія документа, що посвідчує право власності на будинок чи споруду(не подається у разі, коли державна реєстрація такого права здійснювалася у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно), або згода його власника (співвласників), засвідчена у встановленому законодавством порядку, на проведення будівельних робіт у разі здійснення реконструкції, реставрації чи капітального ремонту

Якщо документи подаються особисто, замовник пред’являє документ, що відповідно до закону посвідчує особу. У разі подання документів уповноваженою ним особою, додатково пред’являється документ, що засвідчує його повноваження

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Відсутні*

*У разі подання чи оформлення декларації з порушенням установлених законодавством вимог декларація повертається замовнику (його уповноваженій особі). Після усунення недоліків, що спричинили повернення декларації, замовник (уповноважена ним особа) може повторно звернутися для реєстрації декларації

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

10 робочих днів

Необхідні документи

  • Заява під час подання документів особисто замовником (уповноваженою ним особою) через Центр надання адміністративних послуг
  • Для отримання адміністративної послуги подається декларація про готовність до експлуатації самочинно збудованого об’єкта, на яке визнано право власності за рішенням суду за формою, визначеною додатком 5 до Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011р. №461
  • копія документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, або копія договору суперфіцію (не подається у разі, коли державна реєстрація такого права здійснювалася у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно)
  • копія документа, що посвідчує право власності на будинок чи споруду(не подається у разі, коли державна реєстрація такого права здійснювалася у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно), або згода його власника (співвласників), засвідчена у встановленому законодавством порядку, на проведення будівельних робіт у разі здійснення реконструкції, реставрації чи капітального ремонту

Якщо документи подаються особисто, замовник пред’являє документ, що відповідно до закону посвідчує особу. У разі подання документів уповноваженою ним особою, додатково пред’являється документ, що засвідчує його повноваження

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Відсутні*

*У разі подання чи оформлення декларації з порушенням установлених законодавством вимог декларація повертається замовнику (його уповноваженій особі). Після усунення недоліків, що спричинили повернення декларації, замовник (уповноважена ним особа) може повторно звернутися для реєстрації декларації

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

10 робочих днів

Необхідні документи

  • Заява під час подання документів особисто замовником (уповноваженою ним особою) через Центр надання адміністративних послуг.
  • Для отримання адміністративної послуги подається декларація про готовність до експлуатації об’єкта, будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорта за формою, визначеною додатком 2 до Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011р. № 461 із виправленими (достовірними) даними щодо інформації, яка потребує змін.

Якщо документи подаються особисто, замовник пред’являє документ, що відповідно до закону посвідчує особу. У разі подання документів уповноваженою ним особою, додатково пред’являється документ, що засвідчує його повноваження

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Відсутні*

*Подання документів з порушенням вимог, визначених статтею 26-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», є підставою для залишення таких документів без розгляду та повернення їх заявнику, про що повідомляється заявник у строк, що не перевищує строк, передбачений для розгляду відповідних документів

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

3 робочих дні

Необхідні документи

  • Заява під час подання документів особисто замовником (уповноваженою ним особою) через Центр надання адміністративних послуг
  • Для отримання адміністративної послуги подається декларація про готовність об’єкта до експлуатації за формою, визначеною у додатку до Порядку проведення технічного обстеження і прийняття в експлуатацію індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських (присадибних) будівельні споруд, будівель і споруд сільськогосподарського призначення, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1), збудовані на земельній ділянці відповідного цільового призначення без дозвільного документа на виконання будівельних робіт, затвердженого наказом Мінрегіону від 03.07.2018р. № 158

 

Якщо документи подаються особисто, замовник пред’являє документ, що відповідно до закону посвідчує особу. У разі подання документів уповноваженою ним особою, додатково пред’являється документ, що засвідчує його повноваження.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Відсутні*

*Орган державного архітектурно-будівельного контролю повертає замовнику декларацію та подані документи на доопрацювання з обґрунтуванням усіх причин та рекомендаціями щодо їх усунення у строк, передбачений для її реєстрації, якщо декларацію подано чи оформлено з порушенням вимог, установлених цим Порядком, у тому числі у разі виявлення невідповідності поданих документів вимогам законодавства, недостовірних відомостей у поданих документах.

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

Протягом двох робочих днів з дня отримання від замовника декларації

Необхідні документи

  • Заява під час подання документів особисто замовником (уповноваженою ним особою) через Центр надання адміністративних послуг.
  • Для отримання адміністративної послуги подається декларація про готовність до експлуатації об’єкта з незначними наслідками (СС1) за формою, визначеною додатком 3 до Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011р. № 461, із виправленими (достовірними) даними щодо інформації, яка потребує змін.

Якщо документи подаються особисто, замовник пред’являє документ, що відповідно до закону посвідчує особу. У разі подання документів уповноваженою ним особою, додатково пред’являється документ, що засвідчує його повноваження

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Відсутні*

*Подання документів з порушенням вимог, визначених статтею 261 Закону, є підставою для залишення таких документів без розгляду та повернення їх заявнику, про що 3 повідомляється заявник у строк, що не перевищує строк, передбачений для розгляду відповідних документів

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

3 робочих дні

Необхідні документи

  • Заява під час подання документів особисто замовником (уповноваженою ним особою) через Центр надання адміністративних послуг
  • Для отримання адміністративної послуги подається декларація про готовність до експлуатації самочинно збудованого об’єкта, на яке визнано право власності за рішенням суду, за формою визначеною у додатку 5 до Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, затвердженому постановою КМУ від 13.04.2011р. №461

Якщо документи подаються особисто, замовник пред’являє документ, що відповідно до закону посвідчує особу. У разі подання документів уповноваженою ним особою, додатково пред’являється документ, що засвідчує його повноваження

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Відсутні*

*Подання документів з порушенням вимог, визначених статтею 26-1 Закону, є підставою для залишення таких документів без розгляду та повернення їх заявнику, про що повідомляється заявник у строк, що не перевищує строк, передбачений для розгляду відповідних документів

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

10 робочих днів

Необхідні документи

  • Заява під час подання документів особисто замовником (уповноваженою ним особою) через Центр надання адміністративних послуг.
  • Для отримання адміністративної послуги подається:
        • декларація про готовність об’єкта до експлуатації за формою, визначеною у додатку до Порядку проведення технічного обстеження і прийняття в експлуатацію індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських (присадибних) будівельні споруд, будівель і споруд сільськогосподарського призначення, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1), збудовані на земельній ділянці відповідного цільового призначення без дозвільного документа на виконання будівельних робіт, затвердженого наказом Мінрегіону від 03.07.2018р. № 158
        • копія документа, що засвідчує право власності чи користування земельною ділянкою відповідного цільового призначення, на якій розміщено об’єкт (не додається у разі подання декларації через електронний кабінет)
        • копія технічного паспорта, складеного до 01.12.2021р., відомості про який внесені виконавцем до Реєстру будівельної діяльності (не додається у разі подання декларації через електронний кабінет); *Технічні паспорти, складені до 31 серпня 2018 року щодо індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею до 500 квадратних метрів включно, а також господарських (присадибних) будівель і споруд 3 загальною площею до 100 квадратних метрів включно подаються за умови проставлення в них відповідної відмітки про проведення їх технічного обстеження
        • звіт про технічне обстеження (крім випадків прийняття в експлуатацію індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею до 500 квадратних метрів включно, а також господарських (присадибних) будівель і споруд загальною площею до 100 квадратних метрів включно)

Якщо документи подаються особисто, замовник пред’являє документ, що відповідно до закону посвідчує особу. У разі подання документів уповноваженою ним особою, додатково пред’являється документ, що засвідчує його повноваження

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Орган державного архітектурно-будівельного контролю повертає замовнику декларацію та подані документи на доопрацювання з обґрунтуванням усіх причин та 4 рекомендаціями щодо їх усунення у строк, передбачений для її реєстрації, якщо декларацію подано чи оформлено з порушенням вимог, установлених цим Порядком, у тому числі у разі виявлення невідповідності поданих документів вимогам законодавства, недостовірних відомостей у поданих документах

Вартість послуги

Послуга надається безоплатно

Терміни виконання

10 робочих днів