На сьогоднішній день Центр надає 183 адміністративних послуг, з них 118 послуг які надаються відділами та управліннями міської ради, 56 послуг органами виконавчої влади та 9 послуг районної державної адміністрації.
З січня 2020 року до відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету подано 30 807 заяв на отримання адміністративних послуг. За цей період з різних питань за консультаціями звернулися 44 915 громадян.
З 2018 року Центром проводиться реєстрація звернень громадян.
Всього в 2020 році зареєстровано 1017 звернень, з них:
- звернення які стосувалися соціального захисту – 93;
- питань комунальних послуг – 360;
- питань аграрної політики та земельних відносин – 53;
- транспортного зв’язку – 12;
- з інших питань – 499.
Адміністратори центру мають паролі доступів до реєстрів та іменні печатки. Працює принцип взаємозаміни, всі працівники уніфіковані та можуть надати консультацію з кожної адміністративної послуги та прийняти відповідний пакет документів. Адміністраторами також надаються «миттєві послуги», а саме інформаційні довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та витяги з Державного земельного кадастру про земельні ділянки, що дає можливість громадянам економити свій час і відразу отримати результат послуги.
В Центрі встановлено обладнання для оформлення та видачі біометричних закордонних паспортів громадянам України та паспортів громадян України у вигляді ІD-картки. В 2020 році запроваджено нову комплексну послугу ID-14. За однією заявкою підліткам які вперше отримують паспорт громадянина України одночасно присвоюється ідентифікаційний номер.
Також новою послугою в 2020 році стала послуга єМалятко. єМалятко — комплексна послуга для батьків новонароджених. За однією заявою, поданою до ЦНАПу, можна зареєструвати народження дитини та отримати до 9-ти державних послуг від різних органів влади, потрібних при народженні дитини.
Дві з них є базовими (обов’язковими), 7 надаються на вибір батьків.
Базові послуги:
- державна реєстрація народження. Батьки отримують свідоцтво про народження дитини;
- визначення походження дитини. У свідоцтві про народження буде вказана інформація про матір та батька малюка.
Послуги на вибір:
- призначення допомоги при народженні. Розмір допомоги становить 41 280 грн: 10 320 грн виплачуються одноразово, решта суми — по 860 грн щомісячно протягом трьох років;
- реєстрація в Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків. Номер платника податків дитини вноситься до свідоцтва про народження;
- присвоєння дитині унікального номера запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (УНЗР). Номер вноситься до свідоцтва про народження;
- визначення належності дитини до громадянства України. Послуга надається автоматично лише якщо замовлено послугу з присвоєння дитині УНЗР;
- реєстрація місця проживання дитини. Зареєструвати місце проживання дитини потрібно протягом трьох місяців із дня її народження. Дитина віком до 14 років може бути зареєстрована лише за місцем проживання батьків (або одного з них);
- призначення допомоги багатодітним сім’ям. На третю і кожну наступну дитину в сім’ї буде виплачено по 1700 грн щомісячно до досягнення нею 6-ти років;
- внесення інформації про дитину до Реєстру пацієнтів. Це пришвидшить час підписання декларації з педіатром або сімейним лікарем, адже вся інформація про дитину уже буде у Реєстрі.
В подальшому додатково планується реалізація послуги:
- оформлення посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім’ї.
Також в 2020 році створено окремий сайт ЦНАПу, що дало можливість більш доступно та розгорнуто розмістити інформацію про адміністративні послуги, розроблено сервіс QR- коду при скануванні якого заявник одразу он-лайн отримує інформацію про розгляд звернення.
В 2020 році Центр вкотре отримав нагороду в обласному конкурсі в номінації “Кращий центр надання адміністративних послуг” в рамках Комплексної програми розвитку малого та середнього підприємництва у Полтавській області.
В умовах створення Миргородської міської територіальної громади збільшились не тільки територіальні межі громади, а й кількість населення яке теж потребує якісних адміністративних послуг. На сесії міської ради було збільшено штатну чисельність адміністраторів Центру надання адміністративних послуг на 9 одиниць. Це віддалені робочі місця (ВРМ) адміністраторів які будуть розміщені в приміщеннях колишніх сільських рад. Адміністраторами на віддалених робочих місцях буде надаватися переважна більшість адміністративних послуг крім тих послуг, які потребують встановлення додаткового технічного обладнання певної специфікації. На даний час проходить процедура призначення адміністраторів ВРМ.
Перелік адміністративних послуг відповідно до змін в законодавстві та вимог сучасності постійно збільшується. Так на сесію міської ради винесено проект рішення відповідно якого до переліку послуг які надаватимуться ЦНАПом додаються всі соціальні послуги. Згідно зі змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 28.10.2020 №1035 до деяких постанов Кабінету Міністрів України, які регламентують порядок надання державних соціальних гарантій, визначено, що у територіальній громаді заяви з необхідними документами для призначення усіх видів державних допомог приймаються через ЦНАП та передаються відповідним органам соціального захисту населення. З 1 березня 2021 року заяви з необхідними документами прийматимуться виключно з формуванням електронної справи за допомогою програмного комплексу «Соціальна громада».
Завданням кожного політика та службовця – служити суспільству загалом і кожному громадянину зокрема. Тому ми постійно працюємо над створенням зручних та доступних умов отримання адміністративних послуг громадянам та суб’єктам господарювання, підвищенням рівня прозорості в наданні адміністративних послуг, спрощенням процедур надання послуг.
В умовах карантину з дотриманням санітарно-епідеміологічних обмежень ЦНАП продовжував працювати. Мешканці Миргорода та Миргородського району, а в окремих випадках і Полтавської області не були обмеженні в отриманні адміністративних послуг.
Начальник відділу ЦНАП Оксана Рудченко